רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 בנובמבר 2018

מבזקים

האדמור מנבמינסק בכינוס אגודה בארה״ב תוקף את הרב מלכיאל קוטלר ״רציתי להגיד של כל הבעיות בארץ התחילו כשמיעוט דמיעטו לא רצו לקבל דעתו של מרן הגרי״אל שטיינמן זצ״ל ודעתו של ר׳ גרשון ומרן שר התורה זה הבעיה הרציוני ... ״ אסור לנו להביא המחלקות של ארה״ק לארה״ב בשום אופן ״!!!!!

מדבריו של האדמו"ר מנובומינסק: סיכמתי עם הגר"ש קמינצקי שליט"א שחייבים להיות הנהגה אחת באגודת ישראל באמריקה ואסור לתת להביא את המחלוקת לארצות הברית. בשום אופן לא ניתן לזה לקרות.

הגר"מ ברזובסקי במכתבו "החוק החדש מציע לגייס 60% כדי ש-40% יוכלו ללמוד, והצבא יעשה כל מה שביכולתו לעמוד ביעדים כדי להימנע ממצב שבו הוא צריך לגייס בני ישיבות בכפיה".

'הקו החרדי': זעזוע בועידת אגודת ישראל בארה"ב. אנשי 'הפלג' חילקו בכל החדרים את בטאון הקיצוני 'להבין' המפיץ שנאה וביזוי גדולי התורה בכל החדרים בועידה. בשער הגיליון ביקורת מחוצפת על ביקור שר הביטחון לשעבר במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי.

הצביעות של התקשורת החרדית שנחשפת בצאפ נט, מענדי גרוזמן חושף: ‏קצת ארך זמן הבירור אבל בסוף הבאתי לכם את זה: הפשר למתקפת הציוצים החיוביים על אל על הוא כי ירח טוקר קיבל את תיק פתרון משבר הטיסה של החברה שסברה להאשים את החרדים ולברוח. אגב, ירח הוא יחצ"ן ולגיטימי. העיתונאים שמצייצים אוטומטי בעקבות בקשותיו - פחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.