רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 בנובמבר 2018

מבזקים

סוער בכת "שיטה הקדושה" (מרכז ויזניץ):
בליל שבת לאחר קידוש האדמו"ר הרמ"מ בהתקפה חריפה לחסידיו "רבי לא חייב לחסידיו כלום, להעריך כן אבל אני לא חייב לכם כלום, רבי יכול ומותר לו לעשות מה שהוא רוצה", והוסיף: "תבואו לטיש ואדבר ארוכות על כך בצוויטע תורה.

עוד מאדמו"ר הרמ"מ (שיטה הקדושה) בליל שבת בטיש: דיבר נגד כל ההקלטות שהוציאו ממנו בתקופה האחרונה וצעק על זה שעושים "צחוק" מרביס' וזה מביא קרירות באמונת צדיקים. "זה ממש לא מפריע לי שמקליטים אותי, אני לא מפחד מאף אחד ואני אומר את כל מה שאני חושב" הוסיף.

עוד מהשימעס בטיש בליל שבת אצל אדמו"ר הרמ"מ: "כמו שאסור לדבר עם חילונים כך אסור לדבר עם כל אלו שפרשו מהחסידות, הם פורקי עול ובעלי גאווה וצריך להתרחק מהם".

בס"ג אמר אדמור מהרמ"מ לחסידיו:
"אני מתכנן השנה בי"ב שבט-ר"ה לחסידות לעשות אירוע גדול ומיוחד לאנשים נשים וטף ושם אני יגיד דרשה ארוכה. זה יום גדול עבורי ועבורכם וצריך להתכונן לכך".

אדמו"ר הרמ"מ בליל שבת בטיש:
כל אלו שפרשו מהחסידות יש להם בבית תשעה באב, רק לפני שבוע נכנסו אלי עם מקרה עצוב של אחד מהפורשים.

עוד מס"ג בחצר "שיטה הקדושה"
אדמו"ר אמר לחסידיו שהדבר הכי חשוב עבורו זה החבורות, שם מלבנים את כל הנושאים החשובים לנו. "כל השנים היו חבורות שדיברו על שבת, תפילה, תאוות האכילה ושמירת עיניים, ולא יצא מזה כלום! הם כולם נשארו בעלי גאוות גדולים, אצלינו אני עוקר מהשורש את זה, אם יבוא אברך ויגיד למה צריך לדבר משוואנצונאס ולמה לא מדברים נושאים אחרים אז שידעו שזה עצת היצר הרע ולא יצא כלום מאברך הזה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.