רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 18 באפריל 2018

מבזקים

המועמד החסידי אהרן ברגר שהכריז על ריצה למועצת העיר אנטוורפן, פרש מהמירוץ לאחר שקומם עליו את התקשורת בבלגיה כשהצהיר שהוא לא ילחץ יד לאשה

יום הזיכרון: סגן שר החינוך מאיר פרוש היה נציג הממשלה בבית העלמין ביישוב הדרוזי חורפיש.

סגן שר הבריאות ליצמן השתתף הבוקר בטקס יום הזיכרון בבית העלמין הצבאי בקרית גת.

הכרעה ראשונה של ׳דגל׳ במישור המונציפאלי. פרישה מכובדת של רוזנטל וכניסה חלקה של קרלנשטיין הידוע כבולדוזר ואיש עשייה.

‏בתגובה לפרסום שהוא פורש מתפקידו, אומר יו"ר מועצת קריית יערים, אברהם רוזנטל: "כל היום הייתי בישיבות עבודה, עכשיו סיימתי והופתעתי לגלות שאני פורש מתפקידי. הייתי אצל הגר"ח קניבסקי לפני מספר שבועות והוא בירך אותי שאמשיך בתפקידי. לא יודע מאיפה מגיעים הדיבורים האלה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.