רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 4 בפברואר 2018

מבזקים

דניאל עמרם החוזר בשאלה  שצולם  בליל שישי שהוא שורף תפילין העלה  בפייסבוק (דקות לפני השקיעה אמש שברקע הצפירה של כניסת שבת) סרטון  שהוא מסביר  שלא היה פרשיות שם בתפילין

סגן שר הבריאות ליצמן במוצ"ש גיבוש ל- 300 מתנדבי 'הצלה' - "התניתי עם 'איחוד הצלה' שלא ייכנסו לב"ב, אני מניח שדבר שהובטח לי קורה ושהם לא נמצאים בבני ברק. יש הסכם חתום וחייבים לקיים אותו".

ליצמן בנאומו במוצ״ש של שבת גיבוש לכ- 300 מתנדבי ׳הצלה׳ - ״תמשיכו להציל אנשים כפי שאתם יודעים בלי מחלוקת ובלי פוליטיקה. אני ימשיך לעזור לכם ובעיקר למד״א, הם במד״א עושים עבודת קודש. יש לי בעיה עם אלי בין - כל יומיים אני איתו באירוע אחר״.

מנכ"ל מד"א אלי בין במוצ"ש גיבוש ל- 300 מתנדבי 'הצלה' בנוכחות סגן השר ליצמן - "בשבילי הוא שר בשבילכם הוא סגן שר. היה שר ויישאר שר, כל החיים שר. זו דעתי".

ערוץ 10': גם השר אריה דרעי צפוי למסור עדות בפרשת הצוללות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.