רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 12 בפברואר 2018

מבזקים

בג"ץ דחה את העתירה נגד פרסום המלצות המשטרה בחקירות נתניהו ‎. ׳ערוץ 10׳: לאור דחיית העתירה ההערכה: פרסום ההמלצות לא יאוחר מיום חמישי.

ר״ע בית שמש משה אבוטבול הגיע הערב לקרית קרעטשניף ברחובות לייעוץ וברכה אצל האדמו"ר מקרעטשניף.

׳ערוץ 10׳ חושף: במשטרה בודקים: האם נתן אשל הוא איש הקשר בין רה״מ נתניהו לאיש העסקים סוריאנו שחשוד שפעל נגד חוקרי נתניהו.

כינוס נשיאות ארגון ותלמודו בידו נערך הערב בבית מרן הגר"ח קניבסקי בהשתתפות: הגרב"ד פוברסקי, הגרמ"ה הירש, הגר"ד כהן, הגר"א פילץ, הגר"ח פיינשטיין, הגר"ב וייסבקר, הגר"י רוזן, הגר"ב טולידנו, הגר"י אונגרישר, הגרח"פ ברמן, הגר"ש שטיינמן, הגרמ"ב זילברברג.

ארי קלמן: ‏פרסום ראשון: ח״כ מנחם לייזר מוזס פנה בדחיפות ליו״ר הקואליציה אמסלם בשם סיעת יהדוה״ת ״אנחנו דורשים פגישה משותפת עוד לפני התקציב עם השרים חיים וישראל כץ. זה לא הגיוני שהם מגלגלים את האחריות אחד על השני, ולא אוכפים את חוק מסורת ישראל״.

גרודקה חושף ב'בחדרי' התבטאות נדירה של נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן על אנשי ׳דגל׳ המסרבים לעמוד לצד משה אבוטבול בבחירות הקרובות לראשות העיר בית שמש. בביקור במעונו משה אבוטבול הופתע כשמרן הגר"ש שאל אותו: "מה רוצים ממך האשכנזים, למה הם מפריעים לך, הרי נתת להם הכל".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.