רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 בדצמבר 2017

זעקת הורי התמימים על מעשיהם המחרידים של משה הבלין ופיצע ווילשנסקי

לכבוד הרב חיים שאולזון שליט"א
שלום וברכה.
הרבה זמן אני עוקב וקורא את הבלוג שאתם מפרסמים, המון זמן שברצוני לכתוב לכם את אשר על ליבי,
קודם כל אני רוצה להתוודות בפניך שאת מאמריך הייתי קורא עם קורטוב של מלח, אך שהתחלתם לכתוב על שערוריית הגיוס של ישיבות חב"ד בארץ ישראל תובב"א הבנתי כמה אמת יש בדבריך, 
מה אומר לך ר' חיים בעת שאני כותב הדמעות זולגות (ולא רק בתור ביטוי) המצב איום ונורא ממש, אני כותב לא מה ששמעתי מפלוני ולא מה שקלטו אוזני מאלמוני, אלא מה שראיתי ושמעתי בחוש, ולא אכנס כאן לדיון מי אחראי (או הפקרי..) על המצב כי א. אנני יודע וב. אשאיר את זה לך,
הבעיה היא שיש הסכם שבחור שרוצה לנסוע שנה לקבוצה יכול לחתום על הסכם שהוא הסכם של ישיבות הסדר לכל דבר אך הצבא מאשר להיות שנה בקבוצה, (והראיה שמי שחותם נקרא לבא לא למדור בני ישיבות בתל השומר אלא למדור ישיבות הסדר בתל השומר)
וממה נפשך אם אתה לא רוצה לאבד את מעמד הבן ישיבה ולכן אתה חותם, אז שחותמים נהפכים לחייל לכל דבר, והראיה שכל בחור שחתם מקבל תעודת חוגר, וכבר עדיף להיות עריק,
השאלה למה בחורים חתמו האם לא הבינו מה הם חותמים, שמה נתנו להם מידע כוזב?
וגם שחותמים אי אפשר לסמוך על הצבא מתי יגייסו רק לאחרונה עצרו בחור בשדה תעופה בדרכו לקבוצה למרות שהוא חתם על ההסכם,
ר' חיים אני רואה בחורים שחלקם כבר נשואים וחלקם טרם ועוד מעט כבר מתגייסים, ידוע ומפורסם מה שהרבי זעק בי"ב תמוז תשמ"ה  לאחר שהצד השני סירב להחזיר את הספרים שכל מי שיש לו יד בזה הוא מחזיק ב"לעבעדיקע באמבע" ויש לו עסק עם הרבי הריי"ץ והרבי רש"ב וכו' ועד הבעש"ט, ומדובר כאן על הספריה של רבותנו נשיאנו,
ר' חיים צריכים לדעת שכל מי שיש לו יד בזה הוא מתעסק עם רבותנו נשיאנו ועד בכלל הבעש"ט הקדוש! עם כל המשתמע מכך,
הרבי רש"ב הקים את תומכי תמימים כדי שהתמימים ילחמו באלו אשר חרפו עקבות משיחך, ועכשיו אנשי בליעל מנסים (הם הרי לא יצליחו) להרוס את כל זה במחי יד!
נצח ישראל לא ישקר!
כי בשם קדשיך נשבעת לו שלא יכבה נרו לעולם ועד!
הם יפלו אבל תומכי תמימים יקום לעד, אין זה כי אם מעשה שטן והם מתעסקים בלעבדיקע במבע!
אני קורא כאן לכל התמימים חזקו ואמצו! אל תחתמו על שום הסכם עדיף להיות עריק מאשר להיות חייל עריק... שימו לפני עיניכם את רבותנו נשיאנו שמסרו נפשם על קיום היהדות, הדרך היחידה עכשיו היא שאף תמים לא יחתום על ההסכם, לא להתפעל מאף אחד בסוף (של ההתחלה) יד החסידים היא על העליונה,
ר' חיים היקר מי יודע אם לעת כזאת הגעת למלכות!
אני קורא אליך מעומק ליבי ואני בטוח שאני מדבר גם בשם הרבה אחרים,
אל תפסיק לתקוף את ההסכם!
יש קונה עולמו בשעה אחת - אם תצליח לבטל את "גזרת ההסכם" שמך יזכר בפי כל כמציל תומכי תמימים בארץ הקודש,
ואלו שכובשים את המלכה בבית יבואו על "שכרם"
ר' חיים אתה הפתחון פה של מאות התמימים אשר נאנחים ונאנקים תחת ההסכם,
יהי רצון מלפני אבינו שבשמים שבימי חנוכה אלו יהיה נס גדול לתמימים בימים ההם בזמן הזה,
בעזרת השם תצליח.
מפני הטעם המובן איני חותם על המכתב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.