רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 בדצמבר 2017

יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי באירוע הכנסת ספר תורה לע"נ אביו, במלאות שנתיים לפטירתו


אמש (יום ב') התקיים מעמד מרגש של הכנסת ספר תורה של יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, במלאות שנתיים לפטירתו של אביו, משה, זיכרונו לברכה.
בנאומו סיפר גבאי על אביו ואמר "אבא שלנו, משה ז"ל, היה איש חזק. הוא עבר הרבה מאוד קשיים בחיים. קשיים של ילד שהתייתם בגיל 6 ועבר חיים לא פשוטים כילד יתום. כשהיינו שומעים את הסיפורים שלו, הדמעות היו זולגות מאליהן. אבא הגיע לכאן מציונות גדולה. מאהבה פשוטה ובסיסית שלו למדינת ישראל, לארץ ישראל ולירושלים. אצל אבא, אמר גבאי, היום הכי חשוב בשנה, היה יום ירושלים. יותר מכל יום אחר בשנה. גדלנו וחונכנו  על. החשיבות והסמליות של ירושלים" 
בסיום הנאום אמר גבאי "אנחנו לא נסיים את האירוע המרגש הזה בלי תפילה לשבויים והנעדרים שלנו ובתוכם אורון שאול והדר גולדין שיוחזרו במהרה. אנחנו נעשה הכל כדי שזה יקרה. בזכות ספר התורה שהכנסנו הערב, אני מקווה שהדברים יקרו בקרוב, אמן.
חברת הכנסת שלי יחימוביץ שנכחה באירוע, צייצה בטוויטר "הכנסת ספר תורה לזכר אבא של אבי גבאי, משה ז"ל. עם האמא המדהימה שלו שרה, שאותה הכרתי (והתאהבתי) לפני שנתיים בשבעה, אחרי שמשה נפטר".
יו"ר האופוזיציה, יצחק (בוז'י) הרצוג שאף הוא היה בין המברכים כתב בטוויטר "מתרגש עם אבי גבאי, אמו שרה וכל משפחתו, המכנסים הערב ספר תורה לזכר ראש משפחתם משה ז"ל. מנחת זיכרון יפהפיה המשלבת את ההנצחה הפרטית עם ערכינו הלאומיים והחברתיים, שאנו שואבים מן הספר הזה בהיותנו עם הספר".
בין האורחים היו גם הרב משה חיים לאו, השר זאב אלקין, חברת הכנסת ציפי לבני, ח"כ עמיר פרץ, ח"כ איציק שמולי, ח"כ יואל חסון, ח"כ אלי אללוף, ח"כ חיליק בר, ח"כ נחמן שי, ח"כ איתן ברושי, ח"כ רוויטל סוויד, ח"כ מיכל בירן, ח"כ איילת נחמיאס ורבין, ח"כ לאה פדידה, הרב מיכאל מלכיאור ודודו של החייל אורון שאול, יגאל נמימי. 
הספר יכנס לבית הכנסת "מגדל עוז" בשכונת גילה בירושלים. בית הכנסת של המשפחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.