רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 בנובמבר 2017

מי קרוב למזרחי

מאת מבקר

כתבת :
לאפשר לעבור למצב שבו דרעי לא מתנצל בפומבי והרבנים מוחים בצורה הכי ברורה כי נוסח שכזה אסור בכל מצב,
זה הרס כל יסודות היהדות החרדית, מתברר שוב כי 'מועצת החכמים' קרובה יותר למזרחי
ובכן , כקורא וותיק של "בעולמם" -  אני יכול לאמר לך (ואני בטוח שאני לא מחדש), שההתייחסויות לרבנים בעולם  החרדי הם  גרועות  בהרבה מאשר  בין  רבני "המזרחי"  ( ואפילו עסקני המזרחי לא ידברו בצורה שערורייתית כפי שמקובל בעולם  החרדי.
להזכיר מעט: הרב  ראזענבערגער נגד הרב  משה שטרנבוך.
אגב, הייתי קצת נרעש  כששמעתי את ההתקפות נגד הרב שטרנבוך, והבעתי את תמיהתי לפני מכר  וותיק  שהכיר את רבי משה שטרנבוך בישיבה. הוא לא יצא מגדרו ואמר לי "על דאטפת אטפוך. הרב שטרנבוך התבטא בצורה לא נאותה נגד הרב
שטיינמן".
ואם  תאמר: לרבנים מותר, לדרעי העסקן אסור - אראך  שגם עסקנים ב"יתד"  ביזו תלמידי חכמים  ללא תגובה של מועצות הגדולים.

  בשורות  טובות

נ.ב.   - נדמה שהדבר  היחיד  שמגדיר היום  חרדי , אפילו הוא  חרד"ק  -  שהם  רואים  בהגדרה  "מזרוחניק"
           את כינוי  הגנאי האולטימטיבי. מתחת ל"עמלק"  ו"רפורמי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.