רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 בנובמבר 2017

מבזקים

ח"ע ירושלים אריה קינג לגלסנר ב'קול ברמה': אם ליאון לא יתמודד מול ברקת ולא יהיה מועמד אחר חובש כיפה, אני אתמודד מול ברקת.

ח"ע ירושלים אריה קינג לגלסנר ב'קול ברמה': חברי העירייה החרדים מעריצים את ברקת, אפשר לחשוב שהוא בוגר פוניבז'.

בנצי גופשטיין משיב אש אצל גלסנר ב'קול ברמה': היועץ המשפטי מנדלבליט רוקד מה יפית מול הרפורמים להראות להם שלמרות הכיפה אני איתכם. אם מנדלבליט אומר בבוקר ברוך שלא עשני גוי, אז מה הוא רוצה ממני?

הרב דוד הריסון ליוסי בן עטר ב'גלי ישראל': עורכי אתרים ומו"לים מתקשרים אלי בימים האחרונים להתנצל על כך שעשו לי שיימינג, עברה עלי שנה קשה. כשעצרו אותי ראיתי את האשמות נגדי ואמרתי למשפחתי שאני לא צריך עו"ד כי לא היה לי ספק שחלה טעות ואין לי קשר לזה. זאת הייתה תקופה של רוממות רוח, טוב שזה מאחורי.

׳בחדרי׳: השר ארדן ומפכ״ל המשטרה אלשיך ייפגשו מחר (בפעם השניה בחצי שנה האחרונה)  עם ראשי הערים החרדיות ונציגי הציבור החרדי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.