רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 8 ביוני 2017

בעל המחלוקת בחב"ד

מאת חב"דניק

זה ידוע שמשה שילת לא מסתדר עם צעירי חב"ד ויש הרבה חיכוכים ובעיות
מספר לי אחד מרבני חב"ד, אני ניסיתי להיכנס לעובי הקורה ולפשר בין הניצים ולהגיע להסדרת הפעילות
ומי שטרף את הקלפים הוא לא אחר מאשר אברך צעיר העונה לשם מנדי דיסקין  , כששמעתי זאת, לא האמנתי למישמע אוזניי.
אותו רב אומר, אני אומר במלוא האחריות שאם היה מדובר רק באהרונוב ושילת ואותו דיסקין לא היה, המחלוקת היתה מסתיימת, כבר יש את הדרך להגיע לפשרה, אבל דיסקין שלא רוצה לאבד שליטה על ארגון פעילי חב"ד ולא מוכן לתת שיגיעו לשום פשרה.
אני הכרתי את מנדי דיסקין כחבר כיתה, הוא היה ידוע ככישרוני אבל היה איש מלחמות גדול עם המשיחיסטים.
איך יכול להיות שכל חב"ד כעת בת ערובה של אדם אחד???

איפה אביו של אותו מנדי, הרב חיים שלמה דיסקין שיודע להתראיין על שלום ואחדות בעיתון כפר חב"ד ולא עושה מאומה בשביל לקחת את הבן שלו ולסיים את אש המחלוקת???

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.