רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בינואר 2017

העיתונאים מביאים את הלכלוך לבני ברק

מאת: מתחזק/פעם חילוני

העיתונאי ישראל כהן מכיכר השבת מספר על הסיורים שהוא (ולא רק הוא) מארגן לחילונים בבני ברק. יש עם זה בעיה גדולה מאוד, יצא לי להיות בבני ברק ולהיתקל בלא מעט סיורים כאלו. הנשים החילוניות שבאות לסיורים הללו מתלבשות בפריצות נוראית והן מטמאות את בני ברק וגורמות לגברים ולילדים להיתקל בלבוש התועבה שלהן. החילונים כל הזמן רוצים שיכבדו אותם אבל הם לא מוכנים לעשות שום דבר כדי לכבד אחרים. הרי בכניסה לבני ברק יש שלטים שעליהם כתוב "אנא כבדו את אורחות חיינו בהופעתכם".

אף חילוני לא יחזור בתשובה מהסיורים הללו. החילוני כל הזמן מחפש ריגושים והרפתקאות והוא כבר מיצה אותם בחיים החילוניים שלו, עכשיו בא לו לסייר בבני ברק אבל הוא צריך להבין שכשהוא מגיע לבני ברק הוא צריך לכבד את תושביה בלבוש צנוע ולא בלבוש תועבה פרוץ. שימו לב מה אומרת אחת המשתתפות בסיור הזה, היא אמרה שבני ברק היא "עיר מגניבה" וש"נשים יכולות ללבוש בה מכנסיים". 

"עיר מגניבה"? שימו לב איך החילונים מחפשים את ההנאה בכל דבר, גם בסיורים שלהם בבני ברק, כאילו הם קבוצת אנתרופולוגים רמי מעלה שבאים לתעד בלעג את הילידים שגרים על איזה אי נידח באוקיאנוס האטלנטי. פשוט חוצפה!

וחבל מאוד שיש חרדים שרק מעניין אותם מהבוקר ועד הערב להתחנף וללקק לחילונים גם אם זה על חשבון חיי הקדושה והטהרה של תושבי העיר בני ברק.

תפסיקו להתחנף לחילונים ותדרשו מהם לבוא לסיורים בהופעה מכובדת וצנועה! בני ברק לא הוקמה בשביל להיות הקרקס של תל אביב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.