רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 14 בנובמבר 2016

ווארטים


״המצוינות היא מידת הרצון, השאיפה למצוינות היא מידת ההשקעה, והשמים הם הגבול.״

״אין שום עתיד אם אינך יוצר אותו! כל מה שיקרה מחר הוא יצירה שלך, וזה צריך להיעשות היום, עכשיו. כי מתוך העכשיו הזה, מתוך הרחם של היום הזה יולד המחר.״

טראמפ והילרי נכנסים לקונדיטוריה בניו יורק. הילרי אומרת לטראמפ בשקט ״תראה תראה״ לוקחת שלוש עוגיות ומכניסה לכיסים מבלי שהמוכר רואה.
טראמפ אומר לה ״הילרי מה את עושה זו גניבה...תלמדי ממני״
הוא אמר למוכר ״אם תתן לי עוגיה אני אעשה לך קסם״ המוכר נותן לו עוגיה והוא אוכל אותה. ״תן לי עוד אחת״ אוכל גם אותה ״עוד אחת״ אוכל גם אותה. המוכר אומר לטראמפ ״נו מה עם הקסם״? טראמפ אומר לו ״תבדוק את הכיסים של הילרי״

טילפנתי לחבר ותיק שמזמן לא דיברתי איתו. שאלתי אותו במה הוא עוסק כרגע ותשובתו היתה שהוא מעניק טיפול תרמו-הידראולי לחומרים חרסיתיים, אלומיניום ופלדה בסביבה מבוקרת.
מאד מאד התרשמתי מזה שבגילו הוא עבר לעיסוקים חדשים ומרשימים ,
עד שהתברר לי שהוא מדיח כלים במים חמים בפיקוח של אשתו......

אני בחיים לא אבין את המשפט: הלכו לי הרגליים... מה, זה לא התפקיד שלהן???

 לכל אלו שמחפשות את האחד... הוא נמצא בצד השמאלי של המקלדת...

 פעם דרכתי על נמלה בצחוק, היא לקחה את זה רציני ומתה...

 מנה חמה... הדבר הכי קל להכנה ותמיד תסתכל בהוראות...

 גוגל יקר, האם אתה יכול פשוט לתת לי לסיים את המשפט שלי לפני שאתה מתחיל לנחש?

 לפתוח חטיף בטיול שנתי זה כמו מס הכנסה, מיד יורד לך 30%...

 לפעמים מי שהורס לך את כל החלומות הגדולים זה בסך הכל השעון המעורר...

 אף פעם לא טעיתי ואם טעיתי זה היה בטעות...

 מהדורת החדשות תמיד נפתחת במילים 'ערב טוב' - ואז במשך חצי שעה מסבירים לך למה זה לא באמת ככה...

 המורים קוראים לזה העתקה, אנחנו קוראים לזה עבודת צוות...

 מתמטיקה יקרה, אנא התבגרי ותלמדי לפתור את הבעיות שלך בעצמך... התעייפתי מלעזור לך!!! 

 תקראו לי שמנה, תקראו לי דובה, אבל הכי חשוב - תקראו לי כשיש אוכל!!!

 למה תימנים עלו לארץ? כי היה מבצע...

 אני כל כך לא בכושר שאני מתנשפת במעלית...

 רק אצלנו תשמע את המורה אומרת: "לא מספיק אתה לא מגיע בזמן, אתה גם מאחר???"

 פיהוק זה הדרך של הגוף להגיד שיש לך פחות מ - 20% סוללה...

 אין אחד שלא איבד משהו וחשב 'איזה באסה שאי אפשר להתקשר אליו'...

 אם זה נראה קלקר, יש לזה ריח של קלקר וטעם של קלקר, זה פריכית אורז...

 מחקרים מוכיחים ש - 97% מתלמידי ישראל גרועים במתמטיקה, אני דווקא בין ה - 4% שטובים בזה...

 כשמשהו נופל עליך כשאתה פותח את המקפיא, הכי כיף לדחוף אותו ולסגור מהר,
ושיפול על הקורבן הבא

 אל תשנא את עצמך- יש הרבה שעושים את זה בשבילך...

 ככל שאני מכיר יותר ויותר אנשים אני נקשר לכלב שלי...

 יש לך 10 דגים. 5 טבעו, 2 חזרו לחיות. כמה דגים יש לך? תפסיקו לחשב...
דגים לא טובעים!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.