רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 באוגוסט 2016

האדמו"ר ממשכנות הרועים בסעודה שלישית: גיליון 'העדה' והתומכים בו הם הגורמים לחורבן המקדש בימינו

מאת נאמני 'העדה החרדית'

בסעודה שלישית שבת ב' לחודש אב בער כ"ק האדמו"ר רבי חיים רבינוביץ ממשכנות הרועים, ודיבר על קבוצת הבריונים המקבל תמיכה ע"י המו"ל של עיתון העדה טוביה ליברמן, יוחנן שמעיה, בנציון הלר ומשה יהודה שטיינברגר שמנהלים בחודש האחרון מאבק מכוער ואלים ביותר, יחד עם יצחק ווייס ובריונים מצד הזאלונים סאטמאר, נגד הבית חינוך "חכמת לב", אחרי שנמצא שהמוסד רשום ונתמך ע"י משרד החינוך.
הביד"צ וראשי הנהלת העדה החרדית יושבים על הסוגיה זה כמה חודשים, כאשר העובדות ידועות שהמוסד קיבל כסף ממשרד החינוך והיה שיתוף-פעולה של חלק מהצוות עם מפקחות ממשרד החינוך, אלא שמנהל המוסד הרב אלתר קויפמן, מנהל רוחני בת"ת "תורה ויראה" וממקורבי ראש הישיבה הגרמ"ד סאלאווייציק מבריסק שליט"א ורעייתו המנהלת טוענים ובוכים שהם לא לקחו כספים ויש מי שבחש בעניין, והם אפילו מקרובי משפחה, שנתבקשו לסדר הנחות מארנונה ומס בנייה, וכך עשו מעשה רמייה.
העובדות מתלבנות בביד"צ, שהעמיד צוותים לנהל את הבירורים והניהול של המוסד, והם כוללים את ראשי העדה וראשי חסידות סאטמאר מקרית יואל שהם הלוז התומך במוסד ובבניין המפואר שהקימו בשכונת מאה-שערים.
בינתיים קבוצות הבריונים התנכלו למוסד, כאשר חלק מהם ערכו בו פוגרום וריססו כתובות נאצה על קירות בית הספר, גנבו ציוד יקר של המשרדים וחדרי העבודה, חיבלו בדלתות וחלונות הבניין וגם השליכו בתוכה פצצות סירחון ומיץ זבל של דגים מסריחים. והחלק השני ניהלו מכבש לחצים פוליטי נגד המוסד, בהירתמם את הרב חיים הערש טייטלבוים והרב זורגר, ועוד כמה נוגעים השוטמים את המוסד על היותו מזוהה עם הצד השני בסאטמאר, וניסו לסחוט את האדמו"ר ממשכנות הרועים להתייצב לצדם, ואף ניסו לעבוד בדרכי רמייה על ראש הישיבה הגרמ"ד סאלאווייציק מבריסק, אך הכל התברר בפגישה המרגשת בביתו של ראש הישיבה שנתן את כל הגיבוי והתמיכה באיש אמונו הרב אלתר קויפמן.
למרות הכל "גילון העדה" לא התבייש לכתוב שכביכול האדמו"ר משכנות הרועים וראש הישיבה תומכים בוונדליזם ובטרור שלהם כלפי חכמת לב.
האדמו"ר ממשכנות הרועים בסעודה שלישית הוריד את המסכה מקבוצת הבריונים והצבועים, וטען שאסור לשתף איתם, כי הם אלו שגורמים לחורבן הדור, הם הבריונים מזמן חורבן הבית, ומדובר בקבוצת הזויים אשר חושבים את עצמם מנהיגי הדור, ופוגעים בסמכות התורה של הביד"צ ורוצים לשלוט בבריונות ובאלימות.
יצוין, כי יש משמעות גדולה בדבריו של האדמו"ר ממשכנות הרועים, שבמערכות רבות השתמשו בו הבריונים הסיקריקים לענייניהם, וגם במערכה זו רצו להמשיך להתעלל בו ולהשתמש בו לשחיתותיהם, ועתה קבלו את המכה מהמקום הכי לא צפוי, מהאיש שחישבוהו מנהיג אשר נמצא בכיסם ויכולים לעשות אתו מה שהם רוצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.