רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 10 ביוני 2016

מכתב גלוי לאריה דרעי ואיציק כהן: רמי סדן לא שק החבטות שלכם זה יעלה לכם ביוקר את התשלום תקבלו בגדול

מאת ש"סניק

ראיתי את ההתנפלות שלכם על רמי סדן בעקבות ההתבטאות שאמר או לא אמר.  דבר ראשון  ראוי היה שתבררו את הדברים עם הנשוא עצמו. אך לא כך נהגתם. שמעתי את הפרחח השמאלני איציק כהן שאומר בשידור רדיו גל"צ שהוא מאמין לגולן יוכפז ולכן אין לו ספק באמיתות הדברים ובפרט שקיבל פרס יחד עם גולן יוכפז.

דבר ראשון איך אפשר להאמין ליוכפז ברגע שפסל את סדן מלכתחילה בגלל קרבתו לנתניהו. הרי זה עצמו פוסל לקבל את דבריו. אם הייתם בני תורה אמיתיים הייתם עורכים בירור רציני קוראים לכל הצדדים ומבררים מה אמר מה לא אמר אולי חלק היו פליטות פה שלא התכוון בכלל לומר את הדברים.

הרי אתם בש"ס יודעים איך העיתונאים שיחקו שבוע אחר שבוע בדבריו של הגר"ע יוסף זצ"ל ואיך הוציאו את הדברים מהקשרם וממשמעותם לא פעם ולא פעמיים. זה לא סוד גדול ובעיקר לבקיאים ברזי המקצוע העיתונאי, שכל משפט אפשר לבשל לפי ראות ולפי רצון השומע. אולי שמא אמר רמי סדן גם לדברי יוכפז את משמעות הדברים כך  "אתם הרי האליטות שונאים את ש"ס ואומרים שדרעי גנב, אבל השקפותיכם האישיות לא צריכות להשפיע על אופי הסיקור התקשורתי שלכם וצריכים אתם להתנתק מהדעות האישיות ולתת ביטוי רחב לכלל הדעות באוכלוסיה ש"ס חרדים דתיים לאומיים". זה יותר מסתבר לי גם אם ניקח שדברי יוכפז הם אמת לאמיתתה מסיני שאת זה הוא אמר.

אבל ראה זה פלא שישה חברי דריקטריון מעידים ומוכנים להשבע שלא שמעו את המילה ש"ס ודרעי כולל האוייב של רמי סדן שהתמודד נגדו.
אבל איציק כהן הנבלה מאשקלון מאמין לשמאלן גולן יוכפז ומוכן להכפיש אדם שטוען שלא אמר את הדברים.
אז אריה דרעי ואיציק כהן תזכרו שלכל שבת יש מוצאי שבת. גולן יוכפז לא יציל אתכם מהבור שכריתם לעצמכם וגם לא חברת החדשות של ערוץ 10. רמי סדן לא שק החבטות שלכם תחפשו לכם אובייקטים אחרים. כי החבטות שאתם עומדים לחטוף יהיו כואבים מאד. חבל שהיועצי האחיתופל שלכם החליטו שזה ההזדמנות לעשות מערכת בחירות על גבו של רמי סדן.

חבל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.