רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 בפברואר 2016

ווארטים


״אם אינך חש בשמחה העמד פנים, אפי׳ אם אתה שרוי בדכאון התאמץ לחייך, התנהג כאילו אתה שמח, והשמחה האמיתית... בא תבוא.״

ווארט סאטמארי - עתה מובן השלום בין הגיסים האהרוני והבעלזאי, לשניהם ברדשותיהם שלשול בפה והראש בין הרגליים

איצט איז אביסל מער פארשטענדליך דער שלום צווישן דעם בער מיטן נארוני, ביידע שוואגערס האבן שלשול אין מויל און די קאפ צווישן די פיס

אריאל שרון, שאול מופז וביבי נתניהו נוסעים במטוס שרון אומר אני זורק 500 שקל שאיש אחד יהיה מבסוט שאול מופז אני זורק 500 שקל בחמש שטרות של מאה שחמישה אנשים יהיו מבסוטים ביבי נתניהו אני זורק 500 שקל בשקלים כדי ש 500 איש יהיו מבסוטים.. הטייס אומר יאללה שתקו למה אני תכף זורק את אתכם ושישה מיליון יהיו מבסוטים...

 אפרופו מלחמה בין היצרים
אני בכל בוקר יש לי מריבה בין היצר הטוב שאומר לי לקום ליצר הרע שאומר לי להמשיך לישון
אתמול אמרתי לשניהם שיריבו בחוץ והמשכתי לישון
לילה טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.