רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 8 בפברואר 2016

ווארטים


״עדיף להסתכל אחורה בחיים ולהגיד, אני לא מאמין שעשיתי את זה, מאשר להסתכל אחורה בחיים ולהגיד, הלוואי והייתי עושה את זה.״

גנב אחד ניכנס לבית של תמני , התמני צועק "מי אתה???"
הגנב עונה"גנב" התמני אומר לו "מה אתה רוצה ??? "
הגנב עונה "כסף" התמני אומר לו "חכה אני מתלבש ובא לחפש איתך"....

אישה כורדית אומרת לבעלה; "אני יורדת להשקות את העציצים" הבעל הכורדי אומר לאישתו; "אבל יורד גשם"
האישה הכורדית: "שטויות אני ארד עם מטרייה."

אמא:שוב רווק? מה יהיה איתך? כל יום מישהי אחרת? למה נפרדתם?
אני: הפעם אני אשם.
אמא: פשש לפחות התבגרת! מה עשית?
אני: יצאתי עם מטומטמת..

בשבת בבוקר אכל הזאלוני אצל הנגיד גראס יחד עם חשובי נגידי לונדון, לאחר שהרבי חתך את החלה החל ר' געציל גראס לחלק את השיריים למסובים, והרבי הזאלוני פנה אליו ואמר לו בחיוך, אתה תחלק את מה שיש לך ועם חלוקת השיריים אני כבר אסתדר לבד

א הייליגע מעשה.
שבת צופרי האט רבינו שליט״א געגעסן די סעודה ביי משפחת גראס, אינאיינעם מיט נאך חשוב׳ע נגידים.
נאכ׳ן אויפשניידן די חלה, האט ר׳ געציל גראס אנגעהויבן ארומגיין טיילן שיריים פאר די מסובים, זאגט אים רבינו שליט״א מיט א שמייכל: געציל, דו זאלסט טיילן דאס וואס דו האסט, די שיריים וועל איך שוין מסדר זיין...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.