רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 בספטמבר 2017

המייל האדום מסכם שנה במאבק בהבלין וילשאנסקי צפת מגייסי חב"ד:

תחל שנת עבודה זרה וקללותיה ותתחיל שנת עצירת חוטאים וברכותיה!
סיכום מאבק של שנה שלמה שנפתח באלול תשע"ז ומגיע לסיום שלב ראשון במאבק בתחילת שנת תשע"ח

קוראים נכבדים!

אתם הקוראים האינטלגנטים והדעתניים של בעולמם של חרדים. אתם אלו שאי אפשר לעבוד עליכם בסיסמאות בשקרים. יש לכם זיכרון טוב ואתם לא שוכחים פושעים.  אתם זוכרים כנראה את אלול של שנת תשע"ו? את האגרסיביות ששידר הבלין כשהשתלט על בית דין חב"ד וכתב מכתב אכזרי ונקמני כי מי שיעז לצאת נגד חוק הגיוס של בחורי חב"ד בידי הבית דין יושמד לאלתר! לעומתו הנקבה לייזי וילשאנסקי הפעילה את חושיה ורמיזותיה והפעילו את שרגא קרומבי מחב"ד אינפו והכריחו את מערכת שבועון המשיחיסטים בית משיח שיכתבו עמם כתבה אוהדת להסביר את השהחיינו וקיימנו על חוק הגיוס שיעשה טוב לכולם.

אנחנו כאן במייל האדום היינו היחידים ממש קול קורא במדבר ששבוע אחר שבוע כמעט מידי יום ביומו ב365 ימים האחרונים התרענו וזעקנו והיינו השופר וכלי הביטוי היחיד לאלפי אלפי הורים נאנקים ומפוחדים שלא יודעים מה מכרו את ילדיהם כשוק העבדים הגדול במדינת ישראל מאז מכירת ילדי תימן.

אנחנו היחידים שאמרנו:

1 אין בכלל הסכם בין צהל לוילשאנסקי הבלין! יש כאן הסכמה בשתיקה מגורם כלשהו בצהל שאם בחור יסיר את מועמדותו כבן ישיבה בגיל 21 לא ישלחו לביתו צו גיוס במשך 12 חודשים וישלחו צו גיוס אחרי 12 חודשים! זה כל 'ההסכם'!

2 אנחנו היחידים שחשפנו כי המניעים היחידים ממש של וילשאנסקי והבלין הם אך ורק כסף ותקציבי ענק בלתי נתפסים בכלל.

3. אנחנו היחידים לגמרי שגילינו כי מאחורי הסכם הדמים וילשאנסקי-הבלין מסתתר מאיר פרוש ועוזרו המרושע שניאור רוזן שאנס את האשה המפתה והמתפתה וילשאנסקי-הבלין כדי להחיל עליהם את מיכסות הגיוס ובכך הציל את המחבלים את פוניב'ז את קהל המתמידים את כל האליטות הליטאיות שונאי חב"ד מדורות!!! כלומר חב"ד לראשונה נאנסה על ידי שונאיה ומתנגדיה מה שלא הצליחו מאז בעל התניא שתמיד ניצח את אויביו!!!

4 אנחנו היחידים שאמרנו שזה ענין של זמן קצר שהכל יתפוצץ כי נושא הצבא הוא הנושא הכי נפיץ במדינת ישראל ולא שייך לסגור בכלל הסכמים כאלה חד צדדים אין בהם כלום.

5. אנחנו היחידים שפירסמנו מאות קריאות ופניות מהורים מודאגים מרבנים מעסקנים שהבאנו אותם כלשונם מפחדם הגדול לכתוב את שמם! הראנו שחור על גבי לבן כי 90 אחוז מהעסקונה החבדית השורשית ומאה אחוז מהורי תלמידי חבד מתנגדים ולוחמים נגד ההסכם הדימיוני עורבא פרח הזה.

כל מה ש'בעולמם של חרדים' כתב בשנת תשע"ז התגשם אחד לאחד! אין פסיק אחד ממה שנכתב שלא היה ולא התגלה הרבה הרבה יותר חמור ממה שזה היה

זו היתה שנת תשע"ז. 

עכשיו בעולמם של חרדים מתכבד לומר בריש גלי ואנו חותמים על הדבר הזה ושימו לב:

כל אותם אחראים על הגיוס יבואו על עונשם!

שימו לב, מדינת ישראל מובנית בצורה כזו כי שהם נותנים מלכתחילה פתחון פה להמון שרלטנים ונוכלים בעסקונה לרמות ולהונות את הממשלה. הרבה מרויחים מזה. הקואליציה נהנית מכל התקציבים האסורים האלה בכך הם משתיקים את הציבורים החלשים ומצרפים אותם לקואליציה ובכך הממשלה מחזיקה מעמד. המון פקידים המון משכורות המון כסף המון מישרות עובר דרך הדרך החתכים הזו. זה השיטה המפאינקית הידועה מאז ומקדם.

אך בעשרים השנים האחרונות נכנסה לזירה עוד תפיסה וזה הבגצ. גם בבגצ ובבית המשפט ובמשטרה עושים שימוש. ברגע שהאדם שעשה הכל כבר מיותר באותו רגע הוא הופך לאשם. לוקחים את הדמות הזו מפילים עליה את כל השחיתות שחגגה כמה שנים והוא נשלח לכלא.

אמרנו כך זה עובד במדינה

 בזה נפלו כל חכי ש"ס אחד לאחד. בזה נפל קצב. עומרי שרון אולמרט והרשימה ארוכה מאד.

שימו לב:

שנת תשע"ח היא שנת עצירת חוטאים

בשנה זו הבלין וילשאנסקי עומדים להסתבך בפלילים כמו כל העסקנים מהזן הנמוך הזה. אנו חותמים על כך כי לקראת שנת תשע"ט הבלין וילשאנסקי וכל משפחתם יסתבכו בפרשיות של:

פרשיית התקציבים הכפולים שהם לקחו ללא הרף [מכתב במייל האדום: בשנת ה90 הבלין היה משחד פקידים במשרדים כדי לקבל תקציבים כפולים. המידע הזה יושב בשולחנות הגבוהים והוא יטופל. הבלין פועל בצורה שיקרית במשחטה שלו ברבנות שדרות קרית גת במינויים אנטי חוקיים בעליל והרשימה ארוכה.] כנ"ל משפחת הפשע וילשאנסקי ניהל ומנהלת ספרים כפולים שיקריים.

נכון הרבה מתנהלים כך, אך המדינה שותקת כי הם עושים זאת בלית ברירה. כאן מדובר באנשים שבשביל להשתיק את הפשע האישי שלהם מכרו את כלל בחורי חב"ד.

שנת עצירת חוטאים לפנינו והחדשות יהיו הרבה יותר מעניינות מחדשות הרב ברלנד והרב מצגר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.