רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 באוקטובר 2016

לחסידי הרב פינטו מידע קונקרטי: “אמת מארץ תצמח”

ערב חג הסוכות תשע”ז
מאות מתלמידיו וחסידיו של כבוד האדמו״ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט״א, עסוקים במלאכת זיכוי הרבים ובהפצתו של הספר החדש של האדמו״ר ״סוכת רחמים ושלום״ – מחזור מפואר ומיוחד במינו לחג הסוכות, עם פירושים קבליים מיוחדים אותם כתב כבוד האדמו״ר, בהמשך לסדרה של ספרים שנכתבו בעת האחרונה על ידי כבוד האדמו״ר, בעת שהותו במרכז הרפואי שב״ס.
ידוע, שבימים אלו, יותר מבכל זמן אחר, קהילת הקודש ״שובה ישראל״, בארץ ובעולם, בראשותו של כבוד האדמו״ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט״א, מגובשת ומתחזקת בכל עניין של יראת שמים, עשיית חסד והפצת התורה של כבוד האדמו״ר.
מאה אלף עותקים מספרו זה של האדמו״ר, חולקו, עד עתה, לחסידיו של האדמו״ר ולבתי כנסיות ברחבי הארץ והעולם, וזאת לאחר שרק לפני מספר ימים, סיימו תלמידיו וחסידיו, מבצע רחב היקף, בארץ ובעולם, של חלוקת 300 אלף ספרים חדשים של האדמו״ר שנכתבו לכבוד ראש השנה ויום הכיפורים.
הדרך היחידה לעבור כך את תקופת החגים
בשיחה עם אחד מחסידיו על הספר החדש ״סוכת רחמים ושלום״ נאמר לי על ידו כי: ״הדרך היחידה שבה הם מצליחים לעבור את התקופה הזו של החגים ללא נוכחותו הקדושה של כבוד האדמו״ר היא רק בגלל הספרים והתורה של כבוד הרב שהוא כתב והוציא לכבוד כל חג וחג. זאת הנחמה היחידה שלנו, שאנחנו כקהילה כולנו מגובשים ומתפללים ומקיימים את הלכות החגים לפי תורתו הקדושה של האדמו״ר.״
גורם מסר ל”טודי” כי התופעה שהרב שבעקבות מצבו הרפואי בקושי אוכל ומסתובב ונראה רזה וחלש, יושב לילות שלמים בחדרו וכותב ספרים, לא נראתה מעולם במר”ש, והשמועות על דברים נוספים מעל הטבע והשכל, יבוא זמנם להתפרסם.
חסיד אחר, שהתערב בשיחה אמר כי ״על אף שכבר הייתה החלטת שחרור של ועדת השחרורים (ולמרות שהערעור של המדינה הוגש ממש בדקה ה-90, רגע לפני שכבוד הרב היה צריך לצאת מבית הכלא) נחה על כבוד הרב רוח הקודש והוא ידע וצפה מראש שהוא יאלץ לשהות בתקופת החגים במר״ש.”
החסיד הוסיף ואמר כי “כבוד הרב דאג לכתוב לנו את תורתו הקדושה עבור כל חג וחג, שתחזק אותנו ושלא תיפול רוחנו חס ושלום כשאנחנו נאלצים לעבור, בגלל אכזריות בלתי נתפסת, את תקופת החגים ללא נוכחותו הקדושה.״
יום הכיפורים היה קשה במיוחד
בני קהילתו של האדמו״ר עדיין לא התאוששו מקיומו של יום הכיפורים, ללא נוכחותו של רבם, כפי שהיו מורגלים בדרך קבע, במשך עשרות שנים, להתפלל במחיצתו ולינוק מקדושתו של האדמו״ר.
חסידיו טוענים כי ההתייחסות לרבם גובלת בדבר הנוגד את ערכי היהדות, ונמצביעים על העובדה שרבם הנערץ, נאלץ במדינה היהודית לעבור את יום הכיפורים, במצבו הרפואי הרעוע, במרכז רפואי שב״ס, בבידוד מוחלט ללא תפילות במניין ביום הקדוש הזה.
התסכול והמרמור יוביל לצעדים נחרצים לחשיפת האמת
גם העובדה שאת חג הסוכות ושמחת תורה, השנה, הם יאלצו להעביר, שלא כמתוכנן, הרחק מכבוד האדמו״ר, בעקבות החלטתו האכזרית של בית המשפט המחוזי, שהורה על ביטול שחרורו המוקדם של האדמו״ר, מגדילה את התסכול והמרמור בקרב תלמידיו וחסידיו.
בקהילתו של האדמו״ר – קהילה שכידוע, מונה אלפי תלמידים ומאות אלפי חסידים – שוקלים כעת, לדבריהם, את צעדיהם ואת דרך פעילותם כקהילה, כנגד הרדיפה האכזרית של מלכות הרשעה.
פרקליט המדינה מתנהג כבריון ובוחש בכל פרט בתיק
בעקבות מידע קונקרטי שהיה מצוי בידי חלק מחסידיו, טענותיהם כנגד התערבותו של פרקליט המדינה, שי ניצן, בדבר החלטת השחרור המוקדם של כבוד האדמו״ר, נשמעות כבר מכל עבר.
היעלה על הדעת שבתיק וש״ר (ועדת שחרורים) מעורב, עד הפרט הכי קטן, פרקליט המדינה, ראש התביעה בישראל, בכבודו ובעצמו?! שואלים בקהילה.
הייתכן שעל מנת לגבש את עמדת המדינה לפני ועדת השחרורים בעניינו של אסיר – דבר שבדרך כלל אמון עליו פרקליט זוטר מפרקליטות מחוז מרכז – בעניינו של כבוד הרב נדרש כי התיק יועבר לפרקליטות המדינה, ישירות לשי ניצן, על מנת שהוא – ולא אחר- יקבעו את עמדת המדינה בהליך כה פשוט וזוטר.
״זו התנהגות בריונית משולחת רסן מצד פרקליט המדינה״ טוען אחד מחסידיו, ״הוא התנהג בכל הפרשה של כבוד הרב, למן הרגע הראשון, באופן הזוי, מתעמר ומשולל כל אמות מידה של יושרה, מקצועיות והגינות”, הוסיף החסיד.
חסידי הרב נחושים יותר מתמיד, “אמת מהארץ תצמח”
חסידיו של כבוד האדמו״ר זועקים כי ״את כל האמת בפרשה של כבוד הרב, המדינה בחרה להחביא ולטמון עמוק בבטן האדמה במרתפי מח״ש.”
“אנחנו יכולים להבטיח ולהישבע, שסופו של דבר הוא, שהאמת תצא לאור והמדינה תתגלה במלוא ערוותה. כבוד הרב תמיד דורש בשיעוריו כי כשהאמת נעדרת, זה רק עניין זמני, כי ‘אמת מארץ תצמח’.”

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.