רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 9 בדצמבר 2013

ווארטים - לאן רץ הבעל?

לכבוד שאבעס קודש; מספרים שהגיע גביר לראש ישיבה וביקש חתן לביתו, אחד שישב וילמד כל החיים, ענה לו הראש ישיבה, ישב וילמד כל החיים קשה לי להבטיח לך, אבל אני יכול להבטיח לך שהוא לא יצא לעבודה :-)

***************
גברת שטרית מטיילת לה ברחוב הראשי של מגדל העמק ופוגשת את הרב המקומי.
"שלום לך גב' שטרית. איך את מרגישה?" שואל הרב.
"נכון שאני הייתי הרב שקידש אותך ואת בעלך בברית הנישואין לפני שנתיים?"
"כן. זה נכון כבוד הרב" עונה גב' שטרית.
"נו?" ממשיך הרב, "וילדים יש לכם?"
"לא" -עונה, "עדיין לא!"
"טוב" אמר הרב, "אני בדרכי לקבר הבבא סאלי בנתיבות. אדליק שם נר בעבורכם".
"תודה כבוד הרב" השיבה גב' שטרית.
עברו מספר שנים והרב פוגש את גב' שטרית שנית ברחוב .
"מה שלומכם, גב' שטרית" מתעניין הרב.
"ברוך השם יום-יום" עונה לו הגב' שטרית.
"וילדים?" שואל הרב.
"כן יש לנו... 3 זוגות תאומים ועוד 4 שנולדו בודדים" משיבה הגברת.
"או, כמה מוצלח" ממשיך הרב "ואיפה בעלך היקר?"
"הוא בדרך לנתיבות לכבות את הנר.

***************
כתוב בפרשת וישב, שאחי יוסף אמרו לו: "המלוך תמלוך עלינו, אם משול תמשול בנו".
ולכאורה תמוה, מדוע לא אמרו לו ישירות "נהיית לנו גערער"??

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.