רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בדצמבר 2013

שוקי ארנברג בידיו הרס את הישיבה בחדרה היתה לו הזדמנות להציל ולא רצה להכנע לייצר הרע שלו להמשיך ו'לחבל'

מאת בן תורה

ההכרעה נפלה אמש בחצות
ישיבת חדרה המרכזית תיפתח היום באשדוד לאחר שהרב ארנברג ניסה לסחוב זמן ואחז את עיניהם של גדולי ראשי הישיבות משהוברר כי אין בכוונתו לממש שום הבטחה אלא למשוך זמן הורו גדולי ישראל אמש בחצות על פתיחת הישיבה החדשה כשכבר עתה פרשו מישיבת חדרה המפולגת 195 תלמידים

המו"מ על פתיחת הישיבה החדשה - חדרה המרכזית
נקדים ונאמר כי גדולי ישראל הכריעו לפתוח את הישיבה החדשה, חדרה המרכזית לאחר אינספור מאמצים להגיע להבנות, אחד הידועים שבהם הוא המכתב של הרב ארנברג שהתנצל על הנעשה, אבל תוך כדי דיבור הוא מסר ועד בישיבה מדוע גדולי ישראל הם אנשי דמים ומרמה ומדוע לא צריך לציית למרן הגר"ח קניבסקי.
גדולי ישראל הבינו עם מי יש להם עסק, ולאחר שבוע שגדולי ראשי הישיבות היו במעונו של מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א ודנו בפניו האם לעשות את הניתוח, שבוע של התלבטויות קשות, ההחלטה הגורלית נפלה, לפתוח את ישיבת חדרה המרכזית.

אבל גם לאחר ההחלטה הגורלית המשיך הרב ארנברג לאחוז עינים ובא שוב בהבטחות חלולות, הוא הבטיח לחבר מועצת גדולי התורה הגרמ"ה הירש שליט"א שיקח חסות על כל הנושא ושיקר בפניו בהבטחות שונות ומשונות שהתבררו שעות ספורות לאחר מכן כשקרים מופרחים כשהכל נעשה רק כדי למשוך זמן ולנסות לסובב את גדולי ישראל.

אבל למרות זאת, מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א נתן את ההזדמנות האחרונה לפשרה, ואמר כי אם הגרמ"ה הירש לוקח חסות על הנושא, אז ימתינו עם פתיחת הישיבה החדשה, וכך בכינוס אמש שהיה אמור להיערך עבור יסוד הישיבה החדשה, נשא דברים הגרמ"ה הירש ואמר כי לע"ע ימתינו התלמידים בביתם, וכשהפשרה תיגמר יוכלו לחזור לישיבת חדרה.
אבל כבר במהלך הכינוס הרבנים נוביק וארנברג הסבירו לאנשיהם כי הכל נעשה במטרה לאחוז עיניים ולסחוב זמן, וכבר מיד לאחר הכינוס כשהגרמ"ה הירש דיבר שוב עם ארנברג הוא הבין כי באמת הכל היה אחיזת עינים וכמו בפעמים הקודמות גם הפעם חזרו בהם מההבטחות וכל המטרה היה שיסוד הישיבה החדשה לא יתקיים בכינוס אמש.

היסטוריה קצרה
זה לא סוד גדול מה שאירע בישיבת חדרה המפולגת בכל התקופה האחרונה, הרב ארנברג והרב נוביק הסיתו את התלמידים נגד גדולי ישראל ונגד הוריהם.
מסע הסתה פרוע זה נמשך כבר למעלה משנה, כאשר אותם רבנים מסבירים מדוע לא צריך לשמוע לגדולי ישראל.

זה לא סוד גדול כי גדולי ישראל שליט"א הם הקימו את ישיבת חדרה על הרגליים, מאות תלמידים במשך השנים הגיעו לישיבה ובנו אותה רק בגלל שמרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א שלחו אותם לשם, כך גם עשרות נגידים שהחזיקו את הישיבה בגלל בקשתם של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ומרן הגר"ח קניבסקי שליט"א.

אבל כנראה שהפוליטיקה העבירה את הרבנים ארנברג ונוביק מדעתם.

כן כן, זה אותו הרב נוביק שהסביר במשך שנים למה צריך לציית לגדולי ישראל, זה אותו הרב נוביק שהסביר כי צריך לשמוע למנהיגי הדור מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א ומרן הגר"ח קניבסקי שליט"א.

אבל בתקופה האחרונה הפך כושי עורו, והחלו לדבר נגד גדולי ישראל, וכך כתוספת נופך על משאות ההשקפה כמו "מדוע יוסי עובדיה הוא כמו יוסי שריד" עפ"ל ועוד משאות נבובים מעין אלו, שבמקום להגביר חיילים לתורה ומוסר המשיכו להסביר את מי צריך לשנוא יותר ואת פי פחות, ובוודאי העולה על כולנה שלא צריך לציית לגדולי ישראל.

"מה אתה שם את הפאות לפני האוזניים שאתה שומע לר' חיים?" עפ"ל ועוד מאות משפטים הרסניים מסוג זה מדוע לא לציית לגדולי ישראל.

בכל השנה האחרונה הישיבה הפכה למוקד נייעס ומרקחה במקום למוקד שטייגן לתורה.

לפני הרישום האחרון - בזמן קיץ כינס הרב אנרברג את צוות הישיבה והבטיח להם כי למרות שבתקופה האחרונה הישיבה הפכה למוקד פוליטיקה באשמתנו (קרי ארנברג ונוביק), הוא מבטיח כי מעתה והילך לא יהיה יותר דריסת רגל לפוליטיקה ולהתרסה נגד גדולי ישראל בישיבה.

וכך הוא שיכנע את הגאון רבי דוד אפשטיין להביא בחורים ותלמידים לישיבה, ולשכנע את הורי התלמידים שרוצים להירשם לשיעור א' להגיע.

ואכן הגר"ד אפשטיין עבד לרישום ימים ולילות והבטיח כי הרבנים נוביק וארנברג ערבים לכך שהישיבה תחזור לשטייגן המיוחל ולא יעסיקו את התלמידים בפוליטיקה ובהתרסה נגד גדולי ישראל.

אלא שהבטחות לחוד ומעשים לחוד, וכבר מאלול החל שוב מסע הפוליטיקה לתוככי הישיבה, הרבנים ארנברג ונוביק שכחו מכל ההבטחות ושוב הפכו את ישיבת חדרה למרקחת נייעס במקום לישיבה של עמל התורה ויגיע. שוב מסע התרסה נגד גדולי ישראל החל להישמע בכל פינה כשהרבנים הנ"ל מנצחים על המלאכה. וכל ההבטחות נגנזו בבית חייהם של הנ"ל.

הפוליטיקה לצד הזלזול בגדולי ישראל ומסע ההתרסה נגדם המשיך ביתר שאת ועוז, הורים רבים פנו לשאול כיצד הישיבה משקיעה את המאמצים בדברים אלו במקום להשקיע את המאמצים בפריחת התלמידים ושקידתם בתורה ובמוסר נענו בקור חור ונשארו בחוסר אונים.

וכך המשיך להתנהל הישיבה על טהרת הפוליטיקה והסלידה מכל שטייגן, מוסר ומידות טובות, כשהרבנים ארנברג ונוביק מלמדים לבני יהודה קשת מלחמה ופוליטיקה, ומדוע לא צריך לציית לגדולי ישראל ובוודאי שלא לשמוע להורים.


זוהי הישיבה היחידה בארה"ק שהמחלוקת בין הבחורים היא מידי יום ביומו, זה הנייעס בביהמ"ד!!! זה הנייעס בחדר אוכל!!! וזה הנייעס בפנימיות!!!, כשמשני הצדדים נמצאים טובי הנייעסנים.
ואת השמן למדורה דואג ראש הישיבה הרב ארנברג להוסיף מידי יום ביומו.
חביות מלאות בשמן, ובהרבה שמן הוא מוסיף מה שדואג להבעיר את המדורה הגדולה שבין כה נמצאת בין התלמידים.
במשך תקופה ארוכה הרב ארנברג יחד עם הרב נוביק הסיתו והתריסו נגד גדולי ישראל בצורה המבוזה ביותר, ואכמ"ל. וכל תלמידי הישיבה יודעים זאת היטב.
שלא תהיה טעות, זה המצב בישיבה כבר הרבה זמן!!!
אין שטייגן!!!
אין שקיעות בתורה!!!
יש נייעס והרבה!!!
יש ביזוי תלמידי חכמים והרבה!!!
ב"ה עולם התורה פורח ומשגשג, עולם התורה מצמיח כל שנה עוד ועוד ישיבות רבות ומגוונות
אך המקום היחידי שבו המחלוקת הוא פרי נחלתו – זה ללא ספק ישיבת כנסת יצחק בחדרה המפוגלת שהמילה שטייגן כבר ממזמן לא בלקסיקון של הישיבה ותלמידיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.