רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 8 בדצמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

לונדון: ר' גרשון שפיצער דיין ויז'ניץ מרכז שהשתתף בטיש ליל שבת אצל האדמו"ר מויז'ניץ קיבל שיריים מהדגים של האדמו"ר וזרק את זה על הריצפה
---------------
לאחרונה ארע באמריקה שאברך קנה שולחן משומש ומצא בו 96,000 דולר ובירר שזה שייך לגוי אחד והחזיר וזה עשה קידוש ה'.  וסיפרו זאת להרב הגאון ר' חיים קניבסקי שליט״א. ואמר שממש לא היה צריך לעשות את זה. ולא עוד. אלא שהוא חייב לתת מעשר מהכסף כי זה שלו רק נתן מתנה לגוי.
---------------
אליטוב ב'משפחה': השר אורי אריאל איש שיחה נעים - מאיזה צד שלא נסתכל על זה, אריאל הוא סוג של קרן אור באפלת הממשלה. האיש חש מחויבות ממשית לנושאי ליבה יהודיים, תוך הבנה אמיתית לצרכים חרדיים.
---------------
ליל שבת: ברחוב השומר פינת רבי עקיבא בבני ברק נדקר בחור ישיבה צעיר במהלך קטטה עם נערי שוליים. הוא טופל ע"י חובשי איחוד הצלה ופונה במצב בינוני עם דקירה בבטנו לבית החולים
---------------
עו"ד משה אוסדיטשר, בחשיפות על בית שמש: לא ברור כלל שביהמ"ש ייתן את הכרעתו החודש, ישנם סיכויים שהשופטים יחליטו להעביר את התיק למשטרה שאז ההכרעה תהיה רק בעוד שנה.
---------------
הותר לפרסום: הוגש כתב אישום נגד מיכל לייפר בן 33 בן של אדמו"ר מחוסט בגין אינוס ומעשים מגונים באישה בת 19 בשכונת בית ישראל בירושלים.
---------------
בחור מישיבת 'כפר חסידים' (משפחת קניג משכו' נווה יעקב בירושלים) עצור בכלא 6 לאחר שלא התייחס לאף צו שקיבל מהצבא ולא התייצב כהוראת מועצגה"ת. הח"כים החרדים שניסו לחלצו מהכלא נתקלו באי שיתוף פעולה מצד האבא, לאחמ"כ התברר כי בין האבא לעסקני 'שערי חסד' יש הסכמה ואינטרס במעצרו של הבחור בניסיון למנף את המעצר לצרכים פוליטיים.
---------------
זהירות גנבי סמארטפונים:
תופעה חרדית חדשה: קבוצת חרדים מבקשים ממך שיחת טלפון,
אם המכשיר אינו כשר הם בורחים איתו ומנפצים אותו אח"כ!!
---------------
מבזקי נייעס: שמחת בית סאדיגורא; במהלך שב"ק נולדה לנכדת כ"ק האדמו"ר מסאדיגורא שליט"א בת לחתנו הרה"צ ר' יהושע פרישוואסער שליט"א.
---------------
מבזקי נייעס: במהלך ליל שבת בשוה"ט של מרן אדמו"ר מלעלוב ברחוב השומר 20 בבני ברק השתתף הגר"ש למברגר ובס"ג השתתף גיסו הרה"צ ר' ישראל ארנסטר ראש ישיבת ויז'ניץ בבני ברק.

לדעת: בד"צ העדה החרדית החליט כי חברי הבד"צ יגיעו לכלא 6 ביום ראשון למחות נגד מעצרו של תלמיד הישיבה.
---------------
כעת זה רישמי: שבוע הבא ביום שני תתקיים הפגנה גדולה בכלא 6 בהשתתפות כל רבני העדה"ח והגר"ש אוירבך שליט"א, בשעה 12:00 בצהריים יתאספו כולם בצומת אטלית, יהיו אוטובוסים מאורגנים מכל הריכוזים החרדים בארץ, היציאה תהיה משעה 9:00 בבוקר.
---------------
הנגיד הערשל שרייבר  בהמלצת ראשי קהילת סאטמאר-רזל מתכוון לקנות את המגרש של גולובנציץ מידי עמותת גבעת ירושלים וכך לזרוק משם את ראשי העמותה ובראשם את העסקן הרב אברהם סלונים שליט"א.
---------------
האם יעקב ריבלין חילל שבת? • טורו של יעקב ריבלין באתר ״בחדרי חרדים״ עלה לאחר כניסת השבת בירושלים. גם יעקב ריבלין וגם אברהם גרינצייג עורך האתר מתגוררים בירושלים.
---------------
ירושלים: בהוראת רבני שכונת גוש 80 עובדי חברת החשמל הגיעו לעבוד בליל שבת לתקן את החשמל שקרס, הרקע ישנו בחור צמח שמחובר למכשירים.
---------------
חלק מן הבחורים שלא חזרו לחדרה אחרי חנוכה, חזרו בערב שבת אחד מהם סיפר שהוריו התעקשו שלא יחזור עד שפתח בשביתת רעב ובלית ברירה איפשרו לו את חזרתו למקום לימודיו
--------------
שר השיכון אורי אריאל בראיון לשביעי: החרדים הם בני ברית הטבעיים של הציונות הדתית, אריאל אף תקף את יש עתיד וקרא אין להם עתיד, עוד אמר כי אין לו כוונה להחליף את היו"ר הנוכחי נפתלי בנט, והעיקר שהבנייה נמשכת למרות ההלשנות של שלום עכשיו.
---------------
ראשוני , הנגיד הערשיל שרייבר  בהמלצת ראשי קהילת סאטמאר-רזל מתכוון לקנות את המגרש של גולובנציץ מידי עמותת גבעת ירושלים וכך לזרוק משם את ראשי העמותה ובראשם את העסקן הרב אברהם סלונים שליט"א
---------------
ר' חיים הורה שלא להשתמש בחשמל גם ביום חול, מאחר ותחנת הכח נמצאת בחדרה..
---------------
ר"ע ב"ב חנוך זייברט יוצא לארה"ב לשמחה משפחתית. לשכת ר"ע תעבור שיפוץ מקיף בזמן היעדרותו.
---------------
בבית כנסת סאטמר ברחוב יואל יש איזה גביר חוצניק שרוט עם רכב מסחרי שמחלק מטריות בחינם לכל מי שמתחייב להפגין הערב
---------------
אמנון יצחק הערב באתר שופר "בושה וחרפה" רדיו קול מת בהנחיית "הצדיק" ראש הישיבה מנחם טוקר 
"הערב  באולמי הדודאים ערב הוללות ע"י זמרים יניב בן מסריח, איציק לבן, חכם ישמעל ועוד, ששרים שם שירי עגבים ל"ע וברוך השם האולם שם מפוצץ, ולצערי להכנסת ס"ת לכבודה של תורה, אנשים לא מגיעים, עד איפה הגענו ?!"
"השם יחזירם בתשובה שלימה אמן" מסיים אמנון יצחק !🍹
---------------
 חשיפה: תורם מטורונטו עכשיו במגעים אינטנסיבים לרכישת בנין המגורים הסמוך לקברו של הגר"ע יוסף בכדי לבנות שם ישיבה ע"ש מרן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.