רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בדצמבר 2013

מחאת תלמידי ישיבת חדרה

מאת מחבל

אנו מוחים על בזיון כבוד התורה של מורינו ראש הישיבה שליט"א ומורינו המשגיח שליט"א. ושאר רבני הישיבה. אשר חינכונו לברוח מהמחלוקת. ומכל ספיחיה. גדלנו על אהבת תורה. התמדה בעיון המחשבה. טעמנו מעולם המוסר וקבלנו בו טעם.
אך דא עקא שבהסתר פנים של דור זה מנסים אינשי דלא מעלי להכניס ארס והרס בישיבה הקד' תוך כדי ביזוי וזלזול מחפיר במורינו ראש הישיבה.  והגה"צ המשגיח. אשר כביכול אינם שומעים חלילה למרן ראש הישיבה שליט"א. והשותק לא ינקה.בזה אנו מביעים את מחאתנו בביזוי כבוד התורה. ואת טובת הישיבה אנו מבקשים לבל להאמין ללברלרי עיתון מכל סוג שהוא. אלא לשמוע דברי אלוקים חיים שאמרו רבותינו בישיבה. אשר בני הבית השולטים ביד רמה לא מאפשרים לדבר עם גדולי התורה "ואוי לנו שכך עלתה בימנו "
המומים וכואבים בוגרי ישיבת חדרה

2 תגובות:

  1. יש מחיר לכל דבר. העולם אינו הפקר!!!

    השבמחק
  2. אני לא מאמין שאין פה גיחזים פושעים למיניהם שמטעים את גדולי הדור. אני בן תורה ונשמע להוראות גדולי התורה בכל דבר ועניין ועד היום צרם לי לשמוע את אלה שאומרים "מטעים את גדולי הדור", אבל מה שקורה פה אין לי הסבר אחר ... וזה ההסבר הכי פחות פוגע בכבודם של גדולי הדור.
    לפלג ישיבות, לזרוק אברכים מכוללים, מלמדים מת"ת, ביטול תורה דרביםת לקרוע משפחות, להתיר א"א לעלמא רק בגלל שמישהו הצביע למפלגת בני תורה ??? לאן הגענו ???
    מצביעי בני תורה פסולים לעדות ??? אז האם מישהו מוכן שבנו יתחתן עם אשת איש רק בגלל שעדי הקידושין היו מצביעי בני תורה ???
    אם אלה לא מעשיהם של ה"גיחזים" השוטים אז מה זה ???


    הלכות חנוכה החדשה שו"ע סימן תשע"ד (תהא שמד על דורינו?) ….ובו סעיף אחד

    א) אין לשחק בסביבון העשוי מ"עץ": הג"ה: ואם ח"ו נאנס ועבר, וכן אם אחד מהילדים נכשל במשחק סביבון מ"עץ", (עבירה שאפילו יום הכיפורים אינו מכפר) יש לדון על כשרות הנרות שהדליק, ועל הילד, ומשפחתו, ומחמירים להדר ע"פ מורינו שליט"א, להדליק שנית בלי ברכה, וכן יש להזהר לא לומר בשעת הכנסת ספר תורה כל שמונת ימי חנוכה, הפסוק עץ חיים היא וגו' בין בשבת בין בחול. וע"כ למהדרין מן המהדרין עצה טובה, להוציא את כל הסביבונים העשויים מ"עץ", מהבית היהודי, מהבני תיירה, מהתלמוד תורה, מבית יעקב, מהישיבה, מהכוללים, והחיידר וכו' עד מקום שידו מגעת, ואם עברו כמה ימים ולא הוציאם צע"ג לדינא. ובאם ימצא סביבון מ"עץ" אצל ילד שהגיע לחינוך יעשה שאלת חכם מיד, וכן נוהגים בבני ברק. (פשוט קראנקע מענטשען)

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.