רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

ידיעות - בקצרה

אמש התקיימה אסיפת רבנים החודשית של צוות ישיבת ארחות תורה במהלך האסיפה פרס מנהל הישיבה הרב יעקב וירז'בינסקי בפני הרבנים את סיפור הישיבה החדשה ואמר כי על דעת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שליט"א הישיבה החדשה אינה שייכת כלל לישיבה ולמוסדות הקיימים. וכי בכוונת מרן הגראי"ל להביא ראש ישיבה ומשגיח ואנשי צוות נוספים וכבר בימים הקרובים תפתח עמותה נוספת לישיבה החדשה. בנוסף אמר הרב וירז'בנסקי בשם מרן הגראי"ל כי הישיבה [ארחות תורה] לא תינזק כלל מהקמת הישיבה החדשה לא באיכות התלמידים וודאי שלא כלכלית

*******************************
בלאגן במודז'יץ!
אשה נשואה (ספרדיה) מרמות צריכה ללדת, ובעלה דורש בדיקת אבהות מאחר ולטענתו יש לו הוכחות שהיא בילתה לילה במלון עם בתו של האדמו"ר ממודז'יץ (זאת שנתפסה על חם ע"י בעלה כשהיא בוגדת) ועם שניים מחסידי מודז'יץ נשואים תושבי אחת מהשכונות המתחרדות בי-ם.
אחד מהם נפרד לפני כשנה מאשתו בגלל בגידותיו.

 *******************************
בתגובת לקריאות אדמו"רים לתלמידיהם לסרב לצווי הגיוס אמרה ח"כ איילת שקד, יושבת ראש הועדה המכינה את חוק השיוויון בנטל: "אנו עושים בחודשים האחרונים עבודה רצינית בוועדה ועוברים על כל פרטי החוק בהדברות ובמטרה להגיע להסכמות הכי רחבות שישנן".
"אני מאמינה כי לאחר שיסתיים תהליך החקיקה, שנעשה באופן כה מכיל ומכבד עם ובשיח פתוח עם מנהיגי הציבור החרדי, הרוב הגדול של ציבור זה יבחר להיות חלק מהמדינה ולהגיע לצו ראשון".

2 תגובות:

  1. אז מה התינוק שנולד הוא מהבת של המודזיצער? נכון שהבת הזו שמה הולך לפניה ואחריה, ושמעתי שיש לאדמור הזה גם בן ששמו הולך לפניו, ושמעתי גם שיש למודזיץ חסידים ששמם הולך לפניהם וכל סיפור כזה מתאים להם. מסכן האדמור שאלו הם חסידיו ואלו הם ילדיו. במקומו הייתי מתפטר

    השבמחק
  2. איזה בת של מודזיץ נתפסה על ידי בעלה ? מה שם משפחתה ? יש לאדמו''ר כמה בנות

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.