רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בדצמבר 2013

צוות ישיבת חדרה המרכזית שיעזבו את מרכז המחלוקת בחדרה

מאת בן תורה

הצוות שיפרוש מישיבת המחלוקת בחדרה לישיבת חדרה המרכזית שתמוקם ככל הנראה בכפר סבא
הגאון רבי אפרים רוטשילדהגאון רבי רפאל גפן
הגאון רבי ישראל חיים גפן
הגאון רבי דוד אפשטיין
ראש הקיבוץ הגאון הרב סוקולבסקי

נ.ב. צביעות זה מילת צניעות וכדלהלן: הרבנים נוביק וארנברג לא גומרים לדבר על המסורת שיש להם, רק נזכיר כי נציג הישיבה בן ציון נורדמן התמודד בבחירות האחרונות מטעם הליכוד, ועשרות תלמידי הישיבה העבירו את כתובתם לחדרה כדי לבחור בנציג הליכוד מר בן ציון נורדמן, לתפארת הרבנים עם המסורת נוביק וארנברג.

בל"ג בעומר האחרון ארגן נורדמן במוסדותיו תהלוכת חב"ד מרכזית, למרות שנוביק לא גומר לדבר נגד חב"ד, אבל כשאפשר להכניס עוד כמה שקלים מחב"ד הכל מותר. כי הרי הכל בשם ההשקפה הטהורה.... לתפארת הרבנים בעלי ההשקפה נוביק וארנברג.

בשנתי גרוסמן לא גמר לתקוף את אחד מגדולי מזכי הרבים בדורנו הרב ישעיהו ליברמן על כך שצוות ניהולי מהסמינר נפגש עם נציגים מבני עקיבא, המשיך בן ציון נורדמן לארגן מפגשים של בנים ובנות דתיים וחילוניים ואפילו ערביי אבו גוש. כל זאת לתפארת בעלי המסורת הרבנים נוביק וארנברג.

2 תגובות:

  1. אני לא מאמין שאין פה גיחזים פושעים למיניהם שמטעים את גדולי הדור. אני בן תורה ונשמע להוראות גדולי התורה בכל דבר ועניין ועד היום צרם לי לשמוע את אלה שאומרים "מטעים את גדולי הדור", אבל מה שקורה פה אין לי הסבר אחר ... וזה ההסבר הכי פחות פוגע בכבודם של גדולי הדור.
    לפלג ישיבות, לזרוק אברכים מכוללים, מלמדים מת"ת, ביטול תורה דרביםת לקרוע משפחות, להתיר א"א לעלמא רק בגלל שמישהו הצביע למפלגת בני תורה ??? לאן הגענו ???
    מצביעי בני תורה פסולים לעדות ??? אז האם מישהו מוכן שבנו יתחתן עם אשת איש רק בגלל שעדי הקידושין היו מצביעי בני תורה ???
    אם אלה לא מעשיהם של ה"גיחזים" השוטים אז מה זה ???


    הלכות חנוכה החדשה שו"ע סימן תשע"ד (תהא שמד על דורינו?) ….ובו סעיף אחד

    א) אין לשחק בסביבון העשוי מ"עץ": הג"ה: ואם ח"ו נאנס ועבר, וכן אם אחד מהילדים נכשל במשחק סביבון מ"עץ", (עבירה שאפילו יום הכיפורים אינו מכפר) יש לדון על כשרות הנרות שהדליק, ועל הילד, ומשפחתו, ומחמירים להדר ע"פ מורינו שליט"א, להדליק שנית בלי ברכה, וכן יש להזהר לא לומר בשעת הכנסת ספר תורה כל שמונת ימי חנוכה, הפסוק עץ חיים היא וגו' בין בשבת בין בחול. וע"כ למהדרין מן המהדרין עצה טובה, להוציא את כל הסביבונים העשויים מ"עץ", מהבית היהודי, מהבני תיירה, מהתלמוד תורה, מבית יעקב, מהישיבה, מהכוללים, והחיידר וכו' עד מקום שידו מגעת, ואם עברו כמה ימים ולא הוציאם צע"ג לדינא. ובאם ימצא סביבון מ"עץ" אצל ילד שהגיע לחינוך יעשה שאלת חכם מיד, וכן נוהגים בבני ברק. (פשוט קראנקע מענטשען)

    השבמחק
  2. אני לא מאמין שאין פה גיחזים פושעים למיניהם שמטעים את גדולי הדור. אני בן תורה ונשמע להוראות גדולי התורה בכל דבר ועניין ועד היום צרם לי לשמוע את אלה שאומרים "מטעים את גדולי הדור", אבל מה שקורה פה אין לי הסבר אחר ... וזה ההסבר הכי פחות פוגע בכבודם של גדולי הדור.

    לפלג ישיבות, לזרוק אברכים מכוללים, מלמדים מת"ת, ביטול תורה דרבים, לקרוע משפחות, להתיר א"א לעלמא רק בגלל שמישהו הצביע למפלגת בני תורה ??? לאן הגענו ???
    מצביעי בני תורה פסולים לעדות ??? אז האם מישהו מוכן שבנו יתחתן עם אשת איש רק בגלל שעדי הקידושין היו מצביעי בני תורה ??? נמאס כבר מהמחלוקת השחור הזה.
    אם אלה לא מעשיהם של ה"גיחזים" השוטים אז מה זה ???


    הלכות חנוכה החדשה שו"ע סימן תשע"ד (תהא "שמד" על דורינו?) ….ובו סעיף אחד
    א) אין לשחק בסביבון העשוי מ"עץ": הג"ה: ואם ח"ו נאנס ועבר, וכן אם אחד מהילדים נכשל במשחק סביבון מ"עץ", (עבירה שאפילו יום הכיפורים אינו מכפר) יש לדון על כשרות הנרות שהדליק, ועל הילד, ומשפחתו, ומחמירים להדר ע"פ מורינו שליט"א, להדליק שנית בלי ברכה, וכן יש להזהר לא לומר בשעת הכנסת ספר תורה כל שמונת ימי חנוכה, הפסוק עץ חיים היא וגו' בין בשבת בין בחול. וע"כ למהדרין מן המהדרין עצה טובה, להוציא את כל הסביבונים העשויים מ"עץ", מהבית היהודי, מהבני תיירה, מהתלמוד תורה, מבית יעקב, מהישיבה, מהכוללים, והחיידר וכו' עד מקום שידו מגעת, ואם עברו כמה ימים ולא הוציאם צע"ג לדינא. ובאם ימצא סביבון מ"עץ" אצל ילד שהגיע לחינוך יעשה שאלת חכם מיד, וכן נוהגים בבני ברק. (פשוט קראנקע מענטשען) נמאס כבר מהמחלוקת השחור הזה.


    הגמרא בבא קמא אומרת אין אש יורדת ושורפת אלא שיש קוצים,ומתחילה דוקה בקמה שהיא העילית,וד"ל, רבותי שעת חשבון נפש!!! על מה ולמה חרון האף הזה כל כך הרבה צרות בעולם הישיבות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.