רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 6 בדצמבר 2013

כל מקורבי שמואל אוירבך הם סוטים ונואפים, והקנאות זה כיסוי למעשיהם המטונפים

מאת  הירא והחרד
 
לא הייתי כותב את הדברים הללו, אבל לאחר שמדובר בסכנה שאנשים יפלו לכת החדשה שהקים שמואל אוירבעך ונתי גרוסמן, אני רואה חובה לפנות ולהזהיר גדולים על הקטנים מה באמת מתרחש בחצר הזאת של שערי חסד. מאז ומתמיד ידוע שבכתות שקמו היו מדברים הרבה על 'קנאות' וקדושה, שזה היה אמור להיות הכיסוי לטומאה האיומה שאופפת את הכתות המסוכנות הללו.
 
לא הייתי כותב את הדברים לולי הציווי המפורש שקבלי מאחד מגדולי ישראל שאמר לי שזה לא רק מצווה לפרסם אלא חובה לפרסם, כדי להזהיר ולהבין על מה המאבק של גדולי הדור שחלילה לא תשתכח תורה מישראל. ואם חלילה לא יגדעו את הכת של נתי גרוסמן יהיה חורבן גדול.
 
כידוע החל מנהגו של שמואל אוירבך האנשים הכי נאמנים לשמואל אוירבך אלא שעמדו וצעקו על ה"נוסח" הם אנשים שבחייהם האישים מתנהגים בטינוף הכי גדול, עוברים על איסורי אשת איש, והקימו מועדונים מטונפים בלב תל אביב ובירושלים, ה' ישמרנו. ואותם אנשים כולם, נדבקו כמגנט לזקן ממרא. אשר כידוע כי אוליגרך או מישהו שידוע בתועבות הוא מוצא מיד פורקן אצל שמואל אוירבך. הדברים מחרידים ומבהילים.
במשך שנים רבות גדולי הדור ידעו את הדברים וחיכו להזדמנות להיפטר מהחבורה הזאת, רק בגלל כבודם של הרב שך והרב אלישיב, לא רצו לפוצץ את זה והעדיפו לעשות את הדברים בלי שיגרם חילול שם שמיים.
ומי שהוא קטן מוח ולא מבין למה גדולי הדור ובראשם מרן הגראי"ל ומרן הגר"ח שליט"א, עוזבים את כל עיסוקיהם בשביל לפרק את הכת המסוכנת הזאת, שיבין שמתנהלת כאן מלחמה קשה מאד של התורה נגד הס"מ. של טהורים וקדושים מול מנאפים טמאים וסוטים.
 
ואמר מרן הגראי"ל שכל הגזירות וההתדרדרות ברוחניות זה בגלל אותם אנשים, וכשיצליחו להתגבר על אותה כת מסוכנת, הגזירות יתבטלו בדרך ממילא. אינני רוצה בשלב זה לדבר על מנהיג הכת בעצמו שגם הוא רחוק מלהיות טלית שכולה תכלת וד"ל.
 
אבל בטוחני כמו שבימי החנוכה ניצחו את המתיוונים כך גדולי הדור מחזיקי פך השמן הטהור יתגברו עליהם, ויתקיים בנו וטהרו את מקדשיך.

תגובה 1:

  1. אין שחר להבלים שפירסמת כאן שאולזון. השתוללויותיך חסרות המעצורים כאן מעידות עליך ולא על מושאי השמצותיך וקללותיך.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.