רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בדצמבר 2013

מי אתה שוקי ארנברג? - ראש ישיבה של ג'קוזי סאונה וגרעינים ושופך דם של כל כך הרבה רמי"ם רק בגלל שהם טובים ממנו

מאת בן תורה

כולם מדברים על יהושע ארנברג, על הג'קוזי שהוא הולך, על הסאונות שהוא חובב, על הגרעינים שהוא מפצח בסלון ביתו עם רגל על רגל כשהוא לבוש בגופיה, ואפילו על היותו מומר לתפילה בציבור.

אבל יש דבר אחד לא פחות מרכזי שאותו כולם שוכחים, ארנברג לא מסוגל לפרגן לאחרים, כשר' יעקב קרפ היה ר"מ בישיבת חדרה והצליח מעבר למצופה אצל ארנברג, אז הוא הזיז אותו לישיבת חדרה במודיעין עילית.
כשר' יעקב דוד אילן הצליח מידי הרבה אז הוא פיטר אותו מלהיות ר"מ ומינה אותו למשיב.
מלחמה לא קלה ופשוטה הוא גם ניהל נגד ר' דוד מינצר בגלל שהוא הצליח מידי הרבה בישיבה
והעולה על כולנה הוא הרציחה בדם קר של ר' משה גפן, שהיה נחשב לר"מ המרכזי והחשוב בישיבה, לת"ח האמיתי ולצדיק המיוחל, לארנברג זה הפריע, הוא לא היה מסוגל לראות מישהו בישיבה שמצליח יותר ממנו, ואז הוא התחיל לרדוף את ר' משה גפן, הוא לא פסק לרגע, רדף ורדף עד יומו האחרון ועד בכלל.
היחיד שלא נרדף על ידו הוא טוביה נוביק, נוביק נמצא על תקן משגיח, הוא רחוק מלימוד כרחוק מזרח ממערב, הדבר היחיד שהוא מבין זה בהשקפה הטהורה ובפך השמן הטהור ולכן זה לא איום על ארנברג, כי בלימוד הוא לא מבין כלום ואין לארנברג מה לקנאות בו.
כל מי שמכיר את ארנברג יודע שהוא ויראת שמים זה רחוק כרחוק מזרח ממערב, הוא נהנתן מהשורה הראשונה בנהנתנות, אוהב כבוד והרבה, מקצף כנפיים לכל מי שנקלע בדרכו, כמעט ולא נמצא בתפילת שחרית בישיבה, הוא מתפלל כמעט תמיד בביתו, בתירוצים שונים ומשונים.
בכל הימים האחרונים הוא שרף שעות בקווי הנייעס כדי לשמוע מה אומרים עליו, האגו שלו גבוהה במיוחד, גם בעת לימודו בישיבת פוניבז' הוא היה אותו טיפוס, אלא שאז הוא בקושי פתח ספר, הוא היה תמיד בתחרות על נסיעות בטרמפים למקומות רחוקים במהירות המרבית, כמעט תמיד הוא ניצח, לאחר הנישואין הוא תפס את עצמו שנים בודדות עשה שטייגן בדפים הראשונים של נשים נזיקין, ואז הוא החליט לפתוח את הישיבה שנפתחה בתחילה בבני ברק, חלק מצוות הפתיחה עזב כי ארנברג לא פירגן ולחם נגדם.
מאוחר יותר הוא עבר לחדרה והשתלט על בניינים בעיר שהיו בדין תורה, אלא שארנברג הפעיל את ר' שמואל אוירבך להטות את הדין, וכך במקום פסק דין הוא השתלט על הישיבה בכח הזרוע.
זה פחות או יותר סיפורו של ארנברג

תגובה 1:

  1. שאולזון אין לך בושה מה הוא חבר שלך כולך משורש בשינאה וזולת דתית ופלגנות

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.