רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

ליצמן מתחנף לפרקליט המדינה הנבחר שי ניצן, כדי לנקות את האדמו"ר מגור מכל מיני פרשיות פליליות שמעורב בהן, והזמינו להשתתף בהדלקת נר ראשון של חנוכה אצל הרבי

מאת גערער

מזה שנים רבות מתמודד האדמו"ר מגור עם כל מיני חקירות ומעקבים של רשויות החוק בישראל, בארה"ב ובשוייץ ועוד.

עד עתה הצליחו מקורבי הרבי להשתיק פרשיות רבות בעסקאות שלמונים ולסיים את הסיפור הרחק מעיני התקשורת. אך עתה הצטברו להם כמה וכמה פרשות בו זמנית המעורבים בהם גורמי אכיפת החוק במדינות רבות, והטבעת סביב הרבי מגור מתהדקת, ובעקבות כן מתחיל ליצמן ושות' להתחנף לגורמים המשפטיים המכריעים במדינה כדי שיעזרו לו למלט את הרבי, בין השאר מתחנף ליצמן לפרקיל המדינה הנכנס שי ניצן.

בין שלל הפרשות הפליליות בהם מעורב הרבי מגור אישית ניתן למנות את ההסתבכות האחרונה בעזבון הלב שמחה בנישול ר' נחמיה מנדל מכל חלקו בירושה ובלקיחת נכסי צדקה לרשות האדמו"ר, פרשייה בה האפוטרופוס הכללי נכנס לעובי הקורה ולא הולך לעשות הנחות לרבי.

פרשיות נוספות הן הקרקעות היוקרתיות בארסוף, העלמות מס בהיקפים אדירים, הלבנת הון, וכן נושא הכספיים בחשבונות בשווייץ שלאחרונה התגלו עקב שיתופי הפעולה בין רשויות המס והחוק של המדינות.

גם מקורביו של האדמו"ר לא ייצאו נקיים מכל הפרשיות, באשר מלכתחילה רשם על שמם כל מיני פעילויות עסקיות רחבות היקף ובכמה יבשות, ועתה מתנער הרבי ומכחיש כל קשר להם או לפעילות שלהם.

כאמור, ליצמן הופיע יחד עם פרקליט המדינה הנבחר שי ניצן ועו"ד דוד רזניק בהדלקת נר ראשון של חנוכה בבית המדרש של חסידי גור במעמד אלפי מבני החסידות. ליצמן ביקש גם לעשות רושם על הפרקליט והראה לו את כבוד עושרו ואת רוב בניו ואת האלפים שמכילה החסידות הגדולה בישראל.

בדרך אגב, ביקש גם ליצמן לאותת לבנט כי ישתף פעולה עם הפרקליט הידוע כגדול שונאי ההתנחלויות.

נודע כי הרבי נוקט לאחרונה בכל מיני אמצעים של זהירות ומנסה בכל כוחו להסתתר ולהסתיר דברים מרשויות החוק ולטהר את שמו.

5 תגובות:

  1. שי ניצן לא נראה לי כזה תמים, הוא יזהר על העצמות שלו, עובד בשיטת כבדהו וחשדהו.

    השבמחק
  2. מגעילללללללללללללללל

    השבמחק
  3. אם הפרקליט החדש ניצן יעיז לבחוש בקדירה המסריחה הזאת, הוא ימצא את עצמו די מהר מאחורי סוגר ובריח.

    השבמחק
  4. הכל הבל ורעות רוח, האדמו"ר לא מעורב בשום פרשיה, כל הפרשיות הם מצוצות מהאצבע, חוץ מפרשת ירושת הלב שמחה, ששם רק עו"ד גן צבי מסובך ויצטרך לתת את הדין.

    השבמחק
  5. ליצמן לא הזמין אותו אלא מתמחה חסיד גור ידיד קרוב של ניצן... ליצמן ניסה להזמינו ושי ניצן שאל: אתה מזמין אותי לגור? נתראה שם בראשון.. ולכן הזמין ליצמן את 'יהודה וינשטיין' למרות מעורבותו בהחלטה על בחיחרת חוזרות בבי"'ש...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.