רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בספטמבר 2013

בקצרה - מפה ומשם

נציגת חסידי גור בבית היהודי רח"ל
אריה דרעי טען היום בתוכנית של רזי ברקאי כי אם בבחירות המוניציפאלי הוא לא יביא הצלחה יותר מקודמו לתפקיד הוא יפרוש

חשיפה ראשונית: ישראל פרוש הודיע בשעה האחרונה באופן רשמי כי הוא רץ לראשות עירית אלעד.הוא אומר נמאס לי מהתנהלות ש"ס ואריה דרעי באלעד!!!

לאחר אישפוזו של מרן הבוקר שוב בבית החולים הדסה עין כרם, דרעי אמר בבית הרב חייבים לארגן עצרת תפילה ענקית, אמר לו אחד מבני הבית עדיין לא הבאת הסבר שיתקבל על הדעת על ההברזה  בעצרת תפילה אמש שנערכה בכותל, לעיתונאים  אתה יכול למכור שהיית אצל הרב לי לא.

הטוענת הרבנית ד“ר רחל לבמור צורפה לוועדה לבחירת דיינים. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של המדינה שאשה נבחרה כחברה על בסיס כישוריה בעולם ההלכתי.

ספין שיפלג את החילונים? פפא אללו מועמד העבודה ומרץ לראשות העיר ירושלים, בראיון לסקופים:החרדים תומכים בברקת ליאון הוא ספין כדי לסחוט עוד ועוד מברקת

וואלה: חרדי מאלעד קיבל מכתב איום ממשמרת הצניעות לאחר שטענו כי אשתו מתלבשת שלא בצניעות. יגיש תלונה במשטרה.

רכב ובו ארבעה מחסידי ברסלב שנסעו מבודפסט לפראג, התהפך. הנוסעים יצאו עם מכות יבשות בלבד~~

מה המכנה המשותף בן חבדניק לברסלב שבברסלב מחפשים נקודה בכל יהודי ובחבד יהודי בכל נקודה
דוברת הדסה מודיעה הרב עובדיה יוסף אושפז ביחידה לטיפול נמרץ פנימי לקבלת טיפול אנטיביוטי עקב זהום ממנו הוא סובל. הרב בהכרה מלאה ואינו מונשם.

ארגון חסדי שבתאי יקיים מחר מבצע חלוקת פירות ומעדני חלב לקראת החג.המבצע בשיתוף מחלבות שטראוס וקיבוץ ברעם.החלוקה תתקיים בין השעות 12 ל2 בצהריים במתחם חסדי שבתאי במירון.

יצחק רביץ מנסה להדליף על כאילו שדרעי פנה אליו שיעמוד למועמדות לראשות העיר ביתר עילית וכביכול יחד עם כמה מאוכזבים הם עוברים את ה50%
 הוא שכח משום מה שלש"ס יש הרבה יותר מצביעים מדגל בביתר עילית (ואת הטראומה שהשאיר פינדרוס...)

מטה ברקת להארץ:התמודדות פפה אללו נועדה לשרת את החרדים והמועמד שלהם

הסוף לספינים: במסיבת העיתונאים של אבוטבול השתתפו כל נציגי יהדות התורה וש"ס. נצפו גם: ערנרייך מגור, גרינברג ומונטג מדגל, מוישה פרוש ונציגי שלומי אמונים וכל רשימת ש"ס המעודכנת לקדדציה השנייה. אחדות מרשימה.

אובמה מה זה איכזב הוא לא הזכיר אפילו ברמז את הקברים בבית שמש

אחדות בש"ס באשדוד: לאחר מתח של שנים, בתיווך דרעי נפגשו אמש עמרם כנפו והרב יקותיאל אבוחצירא והחליטו לשים בצד את משקעי העבר

קול חי; לפיד הצליח לאשר בישיבת הממשלה את הכנסת הרפורמים והקונסרבטיבים למינהלת לזהות יהודית במשרד לשירות דת.

המחאה החרדית: תלמידי ישיבת ויזניץ הגיעו לשירה בכותל וקולם של נשות הכותל לא נשמע.

ראש העיר בית שמש כעת. השימחת האירוסין של ביתו

12בחשיפות; מצבו של הגר"ע יוסף! אבי מימרן היישר ממיטת הגר"ע, בראיון: יש הידרדרות המצריכה התייחסות, ירידה בלחץ דם, הרב בהכרה מלאה מדבר ונושם.

הבחירות - החרדים יוצאים לקרב! נוחעם ברזסקי מנהל הקמפיין של אבוטבול בבית שמש, בראיון: אין סקר שממליך את אלי כהן. מניתוח עומק מזהים יתרון קל לאבוטבול. אלעד לא תשפיע על בי"ש, החרדים מאוגדים סביב אבוטבול. גירא: אבוטבול מצליח להציג אחדות בבית שמש ודרעי מבצע שינויים ברשימת ש"ס המקומית.

הסוקר רפי סמית: ברקת הומלך לר"ע ירושלים הבא, במידה והחרדים כולם יתאגדו עם ליאון אז יחל הקרב האמיתי

ירושלים; בכנס התמיכה במשה ליאון השתתפו גם השרים עוזי לנדאו, סופה לנדבר, יצחק אהרונוביץ, ח"כ חמאד עמאר, חיים יענקל ליבוביץ והדסה רלבג חמותו של הרה"ר דוד לאו.
בכנסת תמיכה במשה ליאון בירושלים משתתפים: השר שטייניץ, השר סילבן שלום, זאב אלקין, גילה גמליאל, דני דנון, אופיר אקוניס ומירי רגב.

"גדול יום השלום": אשדוד: בתיווכו של אריה דרעי, נערכה אמש פגישת פיוס בין הרב יקותיאל אבוחצירא לעמרם כנפו. השניים החליטו לשים מאחוריהם את משקעי העבר. גורמים בש"ס מסרו כי לאור ההתפתחויות החיוביות מאשדוד, הרשימה למועצת העיר תיקבע כבר בשעות הקרובות ע"י יו"ר שס אריה דרעי.

דרושים חזנים ספרדים לבתי הכלא בארץ בפרט איזור באר שבע,  לר"ה ויום כיפור,
מצות זיכוי הרבים,
תשלום סימלי בצידה
צור קשר 052-4741353
עמותת יד לאסיר

דרמה בב"ב! מועמד לראשות העיר ולמועצת העיר הרב ירחמיאל שניידר בהודעה דרמטית: לאחר התייעצות עם גורמים שונים החלטנו להגיש תלונה במשטרה היום מחר נגד עמותת 'שערי יושר' עקב שהשתמשו עם שמי ופירסמו את המספר האישי שלי בכדי להטריד אותי

סופית: אושרה רשימת הליכוד למועצת העיר בבני ברק.
וידר ביקש וקיבל את המקום החמישי, ואת ארבעת המקומות הראשונים יאיישו ותיקי הסניף.
לטענת בכיר בסניף הליכוד בבני ברק, וידר התחייב למתמודדים שלא יופעלו עליהם לחצים משום סוג. לא ברור על סמך מה ניתנה ההתחייבות.

ההסכם המפורסם בעדה החרדית בין הגאב"ד לראב"ד בעניין בית שמש
עלה על שירטון.
ר דוד שמידל דרש, הגאב"ד עומד מאחריות, בדרישה,שגולובנציץ יחתום על התחייבות לקבל את הכרעת פוסט.
גולובנציץ לא מתכוון להסכים,  והעסק בקריסה.
הדיין רבי אליהו פויזן התפטר מתפקידו.

כעת בקראוון פלאז'ה הרמת כוסית לשנה החדשה של משה ליאון עם שרים וחכי"ם
ערוץ10:המשטרה פתחה בבדיקת פרשת "ביבי-טורס" שנחשפה לפני כשנתיים,בימים האחרונים החלה לגבות עדויות
המתיחות עם סוריה; חלק מחיילי המילואים שגוייסו בסוף השבוע כחלק מההיערכות, שוחררו. מחר יוחלט אם לשחרר חיילים נספים. למעלה מ-13,500 ערכות מגן חולקו היום בתחנות החלוקה.

דוברות ביה"ח הדסה; הרב עובדיה הגיע לביה"ח לאחר שרופאו האישי פרופ' יוחנן שטסמן בדק אותו בבית ובהתייעצות עם הרופאים המטפלים בהדסה הוחלט לאשפז את הרב.

דיווח; מרן הגראי"ל שטיינמן קיבל הודעה על מצבו פסק מהלימוד,והתחיל לומר תהלים.

דוברת הדסה רחלי גולדבלט מודיעה הרב עובדיה יוסף אושפז הערב ביחידה לטיפול נמרץ פנימי לקבלת טיפול אנטיביוטי עקב זהום ממנו הוא סובל. הרב בהכרה מלאה ואינו מונשם.

ההחמרה במצבו של מרן: כ"ק האדמו"ר מספינקא בני ברק עודכן בהחמרה במצבו של פוסק הדור, ואמר למקורביו כי: "זכות התורה של הרב עובדיה מגינה על הדור". הרבי הצטרף לגדולי ישראל ופתח בתפילות לרפואת מרן מיד כאשר עודכן על המצב.

החשיפות; דרעי, אטיאס ואלי ישי נמצאים כעת יחד בבית החולים. אטיאס הגיע היישר משדה התעופה. לתפילות ואמירת סליחות ברחבת הכותל לרפואת הגר"ע הצטרפו הגר"ש עמאר והאד' מויז'ניץ הרמ"מ.

תגובה 1:

  1. http://thepartialview.blogspot.com/2013/09/agudath-israel-launches-video-web.html

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.