רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 בספטמבר 2013

אנשי דרעי נלחמים באריה כהן

מאת ש"סניק

להסיר מכשול
בערש"ק פרסמו ברחבי העיר מודעה שמרן פסק להצביע בראשל"צ לאריה כהן.
ברצוננו להזהיר את תושבי ראשון לציון ע"פ בדיקה שערכנו עם אנשי ביתו של פאר הדור מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א נאמר לנו שהמכתב הזה הוא זיוף ומי שעשה את זה אין לו מחילה.
כידוע בחמש שנים האחרונות מר אריה כהן נלחם במאור ענינו מרן הרב עובדיה שליט"א ב:
מרן פסק שחתנו הרב אהרון אבוטבול שליט"א יהיה הרב ההספרדי של ראשל"צ אריה כהן הגיש מעמדות כנגדו.
מרן פסק בבית דינו בד"צ הבית יוסף שאריה כהן צריך לעזוב את ש"ס ולהחזיר את המנדט, אריה כהן צעק במליאת העירייה "בראשון מרן לא יקבע" (ניתן לשמוע בהקלטה)
מרן שפסק שהרב אליהו ישי יכהן כיו"ר ש"ס לאחר שיצא ר' אריה, ומר כהן אמר שש"ס הייתה בלי הנהגה בעשר שנים האחרונות (המהדורה המרכזית, 4.8.13 קול חי)
מרן פסק שאסור ללכת עם פאה נוכרית, אשתו של אריה כהן מזכירתו, ובנותיו הולכים עם פאות הכי פרוצות שאפי' הרבנים האשכנזים אוסרים אותם, ויותר מכל אחת מבנותיו משווקת פאות קסטאם רח"ל.
האם אדם שלאורך כל הדרך נלחם במרן ואומר ברדיו מול כולם שכאילו בשנים האחרונות ש"ס הייתה בלי הנהגה רח"ל וכי מורנו ורבינו לא היה קיים עשר שנים?! איזה חוצפה, איך לא מתבייש בבחירות עכשיו שהוא מבין שמצבו קשה לזייף מכתב ישן מלפני שלש מערכות בחירות ולשנות את התאריך בזמן שמרן נמצא בבית הרפואה ולא כותב שום מכתב ובני משפחתו עסוקים אך ורק לדאוג למצב בריאותו, איך אין בושה לבן אדם להתנהג בגסות רוח שכזו? האם לפושע שכזה אפשר להצביע?! מר כהן הציבור לא טיפש כמו שאתה חושב, תעשה תשובה ותפרוש מיד מכל מישרה ציבורית כי כל המבזה תלמיד חכם אין רפאה למכתו.
החותמים בצער וכאב בני תורה מראשון לציון
תלמידי מרן פאר הדור שר התורה רבינו עובדיה יוסף שליט"א

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.