רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 12 בספטמבר 2013

אלעד - כללי

זהו זה יוצאים לקרב, אין שום הסכם שפירושו בחירות של ממש, תהיה שם מלחמה, וההכרעה ככל הנראה על חודן של קולות לכאן או לכאן

מביא אני לכם כאן אוסף של ידיעות מסביב הקורה באלעד:

ישי כהן בכיכר; שרוליק פרוש לצוריאל קריספל בביה"ח: "לא באתי להילחם". קריספל השיב לו: "גם אני לא, באנו לבנות את העיר ביחד".

יו"ר הבית היהודי באלעד שי נתן בחשיפות: במידה ופרוש יחליט להתמודד, נתמוך בו פה אחד, אני קורא לפרוש להתמודד, הציבור רוצה אותך. הציבור רוצה שינוי! מילה שלו מילה, ש"ס איבדה שליטה, הם צריכים לעשות בדק בית.

חיים ולדר: תהיו בטוחים: 1. תהיה באלעד מלחמת ספרדים אשכנזים. 2.למי מהם שיש רוב של מצביע אחד-הוא המנצח. 3. מכיוון שלספרדים יש רוב של יותר ממצביע אחד - הם ינצחו. 4. מי שבונה על הצבעה של ספרדים לפרוש איננו ספרדי. 5. ולהיפך.

אליהו פדידה ח"מ עיריית אלעד מש"ס בחשיפות: באלעד היה מצב אבסורדי שכיהנו חברי מועצה מטעם ש"ס שהם חסרי ניסיון, מבלי להתחשב בטובת העיר. חובה לשנות את הרשימה.

 כיכר:הגר"ע יוסף הודיע לקריספל;"אתה מועמד ש"ס באלעד"
ישראל פרוש המועמד בעיר אלעד נכנס כעת למעונו של מרן אדמור מויזניץ בקרית ויזניץ בבני ברק

רוט בח"ח: הסיכויים בשלב פתיחת המערכה באלעד: פרוש נהנה מנטייה קלה לטובתו, בעוד שמאחורי קריספל מתייצבת ש"ס, מאחורי פרוש כבר התייצבו תומכי 'שלומי אמונים', 'דגל התורה', התימנים, הדת"ל ומסתמן בקרוב: ויזניץ.

 עכשיו זה רישמי! זעליג אורלנסקי מנכ"ל יתד בראיון לקול ברמה: דגל התורה תומכת בישראל פרוש כמועמדה לראשות העיר אלעד.

'יום הכיפורים של אריה דרעי', בהר חוצבים מתוסכלים על כך שבניגוד להצהרותיו ובטחונו העצמי המופרז של דרעי, התימנים חתמו כמקשה אחת לישראל פרוש כראש העיר אלעד הבא

יחיאל ועקנין מסיעת 'טוב' באלעד בחשיפות: הוחלט כי בשלב זה לא נתמוך באף מועמד לראשות. פרוש עזר לקהילות רבות בעיר, יש לו כישרון והוא איש עשייה, ש"ס הפסידה המון קולות בעקבות חוסר המנהיגות.

אליטוב בטוויטר על הבחירות באלעד: זה הסיפור הפעם. הרב מלכה מביס את צביקה כהן ומקבל את צוריאל קריספל ואילו רבני התימנים חותמים לפנות בוקר על תמיכה בפרוש.

הבחירות באלעד הוכרעו? ברק צוברי ראש הקהילה התימנית באלעד בראיון להחשיפות: באם פרוש יחליט להתמודד, נתמוך בו. יש לנו הסכמות ברורות איתו. הציבור התימני 3000 בוחרים, אנחנו לשון המאזנים ונכריע את הבחירות -.

כל החברים שלי  התימנים הזמינו אותי לאכול השבת אצלם.מישהו יודע מה הסיבה...

יהושע פולק אצל לביא בקול ברמה: שרוליק פרוש הוא ראש עיריית אלעד הבא. הסיבה: כמות המועמדים והזגזגנות של ש"ס הפכה אותם ללוזרים של הבחירות.

פעיל ש"ס בקו החשיפות, הניסיון של דרעי לחבר בין יוסי שיטרית לש"ס בביתר, זו שחיתות! הוא הולך נגד מרן 15 שנה, האם כל אחד יעשה כמו הרב עמאר ואח"כ יכניסו אותו למרן לסליחה ? איך זה עובד שם בחדרים הסגורים?

צוריאל קריספל, מועמד תנועת ש"ס לראשות העיר אלעד, היה מעורב בצהרים בתאונת דרכים בין שני רכבים בכביש 444 - בין שוהם לאלעד, בכניסה לאיזור התעשיה חמן • אישתו של קריספל נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים השרון

כיכר; ראש עיריית אלעד הבא שרוליק פרוש הגיע לביה"ח לבקר את מועמד ש"ס צוריאל קריספל לאחר שזה האחרון נפצע מתאונה

גורם בשערי חסד: הפירסום בנוגע לתמיכת הגרש"א באחד המועמדים באלעד אינו נכון וכשתתקבל הכרעה היא תפורסם בביטאון הפלס

אחדות באלעד!!!!!!  ישראל פרוש המועמד בעיר אלעד נכנס כעת למעונו של מרן אדמור מויזניץ בקרית ויזניץ בבני ברק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.