רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 בדצמבר 2012

כשחסידי גור הכו את הירשמן וככה נראה עד היום הזה הם לא ממהרים לחקור אבל כשבקושי נגעו בגרוסמן ליצמן הוא זה שתבע את החקירה



מעטים יודעים כי כי לא נתי גרוסמן עומד מאחורי החקירה הזו במשטרה אלא יענקל ליצמן הוא זה שהתקשר למשטרה והוא זה שדוחף את החקירה בשל כמה אינטרסים שיש לו כולל הקשר שיצר עם המחבלים כשחשב כי הציבור החרדי יפרד והוא צריך את המחבלים לצידו

מה שליצמן שכח כי כבר היה לעולמים חסידי גור כמעט רצחו את הירשמן מבתי ורשא, אז הנה התמונות ובואו נראה איך נראה הירשמן ואיך נתי גרוסמן, את מה חוקרים ומה לא שוה חקירה בעיניו של הצבוע ליצמן

כשהולכים עתה לבחירות עתה הוא הזמן להציב תמונה מול תמונה ולשאול ולבקש הסברים, ונלמד עם אלו צבועים יש לנו עסק

14 תגובות:

  1. תזכורת שמפילים אותו בפח, להבין רק איך הוא בונה ידיעות. היום היה זה עם סערט ויזניץ, בא ללכלך מישהו ויצא מנקהו, בא לנקות ונמצא מלכלכך.

    הוא דפוק ושקרן.

    להלן העתקה מבחדרי חרדים:

    נעשה כך
    אני אכתוב סיפור
    שהחוט השדרה שלו יהיה
    הרבי מגור הגיע בחשאיות באיזה X יום בלילה בשעה - 3:30 להתפלל בכותל עם מניין של רבנים חשובים מגור ובראשות יענקל ליצמן, תוך שכבר מהשעה 2:00 הבחינו חדי העין בתנועה ערה בכותל הפנימי תוך שלאחר חצי שעה הקטע האחרון שבכותל נחסם לצפייה עם מכשולים, ולאחר מכן בערך בשעה 3:15 נצפו מכונית ומינובוס שהגיעו דרך האחמ"ים.

    ואתה תשלול את אחד העובדות ותציג עמדה / ידיעה ברורה משלך, כך שהסיפור יקבל נופך של רצינות ואמינות שהקוראים יאמינו שמשהו התרחש, ונראה מה שאולזון יעשה עם זה.

    תוכל להוסיף ולגרוע ממה שכתבתי ולהוסיף נקודות מבט ונתקדם.


    שלום
    כתבת
    נדמה לי ששאולזון בונה את השטויות האוויליות שלו לפי חצאי מידע שהוא שואב מהניקים כאן.
    (גם לי נראה כן מזמן, או שמעתיק מהפורום שלנו או ממקורות זהים כמו בחצרות או משניהם יחד)
    בוא ונעשה כך
    ניסוי, אני או אתה נשתול מידע כוזב באשכול אודות מידע רפואי חדש בהחלט על הרבי מגור, מידע כזה שאי אפשר לעלות בשטחיות וללא מקורות מוסמכים שזהו מידע כוזב, ונראה אם יעשה מזה אייטם, והיה שיעשה נחשוף את ההתכתבויות שלנו, ונציגו באור האמיתי שלו..

    מה אתה חושב על הרעיון ?

    למה לא השארת לי את היריה הראשונה, אתה פרסמת ששאולזון עוקב ועכשיו יכול להיות שהוא מבין את הרציפט.. מעכשיו אל תתייחס)
    באם תראה פוסט אצל שאולזון
    תתאפק ואל תצייץ ולו כלום
    תשאיר את זה לי
    אני כבר יודע איך לעשות ממנו מטעמים ריחנים משובחים כפתור ופרח

    בערך שעה 16:00 שלחתי לשאולזון בדואר האלקטרוני כדלהלן


    אודות ביקורו של הגערער בכותל דואר נכנס
    x


    ט ט

    שלום
    הרב שאולזון שליט"א

    אני מאוד סקרן לדעת אודות הביקור של הגרער שלשום ב3:30 בלילה בכותל שמישהו פרסם בבחצרות החסידים.

    משום מה זה אינו מסתדר לי יש לך אולי פרטים על אמיתות הסיפור או פרטיו, לספר ולעדכן אותי אישית ?
    בכ"ר

    http://www.bhol.co.il/forums/topic.asp?topic_id=2988432&forum_id=771


    השבמחק
  2. תמשיך למחוק משוגע!

    אתה הולך לעבוד היום רק במחיקות.
    [
    העתקה מתיק דבקה

    כל מי שרוצה לדעת ולהבין באמת מה מתרחש במערכת היחסים בין ממשל באראק אובמה, וממשל בנימין נתניהו, ואיך היחסים האלה מקרינים על המתרחש במערכת הבחירות בישראל, וגם בנושאים לא פחות חשובים אשר אינם קיימים במערכה פוליטית פנימית ישראלית זו, כמו: התוכנית הגרעינית האיראנית, המו''מ עם הפלסטינים, והמלחמה בסוריה, כדאי שיפנים ארבע הנחות יסוד הידועות בוושינגטון, ירושלים, הבירות המזרח תיכוניות, רמאללה, וכל הבירות האירופאיות, כולל מוסקבה, ואף בטהרן.
    1. כבר בסתיו התחייב ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפני הנשיא באראק אובמה , שלא לתקוף את התוכנית הגרעינית האיראנית, עד אשר אובמה ייכנס לכהונה שנייה בבית הלבן, ב-21 לינואר 2013, ועד אשר המו''מ הישיר בין ארה''ב ואיראן המתנהל בימים אלה בז'נווה יסתיים ב-1 למרס, כלומר בעוד שלושה חודשים.
    2. אם המו''מ הישיר בין ארה''ב ואיראן, ייכשל, והמקורות המודיעיניים של תיקדבקה מדווחים, כי בינתיים מו''מ זה תקוע ואין בו שום תזוזה, או סימן, כי מנהיג איראן האיטוללה עלי חמנאי מוכן לקבל אפילו תנאי אחד מתוך רשימה של 7 תנאים שאובמה הציג לפניו, באמצעות הנציגים האמריקנים בשיחות, האופציה הצבאית האמריקנית מול איראן הופכת להיות ממשית.
    זאת לא אומרת, כי מיד אחרי 1 במרס תיפתח מתקפה צבאית אמריקנית על איראן, אבל יהיו בשטח סימנים גלויים, כי התקפה כזו מתקרבת.
    3. הנשיא אובמה יספק לבנימין נתניהו עד 1 מרס, מטרייה מדינית וצבאית אמריקנית, אשר תאפשר לו להיבחר מחדש לראשות ממשלה בבחירות הכלליות שתערכנה בישראל ב-22 לינואר 2013. מטרייה זו תפעל על בסיס ההבנה שמיד לאחר הרכבת ממשלה חדשה בישראל, דבר שיתרחש כנראה בסוף פברואר, או במהלך חודש מרס, תפתחנה שיחות ישירות בין ישראל לפלסטינים, שתתקיימנה תחת מטרייה אמריקנית-ערבית.
    4. הצד הערבי-מוסלמי של מטריית המו''מ הישראלי-פלסטיני, יהיה מורכב ממצרים, טורקיה, קטאר, וירדן, שזהו הציר הסוני החדש במזרח התיכון, אשר הוקם תוך ואחרי מבצע 'עמוד ענן', שישראל ביצעה במחצית הראשונה של נובמבר.
    ביום ראשון 23.12, נתגלה בפומבי קצה הקרחון של ציר זה כאשר מקורות בנאט''ו ובאנקרה הודיעו, כי כבר בתחילת דצמבר הסכימה טורקיה לחדש את שיתוף הפעולה הצבאי עם ישראל במסגרת נאט''ו. חידוש יחסים זה הייתה אחת המטרות המרכזיות של מדיניות החוץ האמריקנית במשך 2012, והיא מאפשרת את המשך שיתוף הפעולה המדיני הצבאי והמודיעיני שהתבצע עד כה באמצעות המגעים שבין ראש המוסד הישראלי תמיר פרדו, ובין ראש מוסד הביון הטורקי פידאן חאקן Fidan Hakan.
    במילים אחרות, למרות עוד הסתייגות טורקיות שונות, מתקיים עתה תהליך לא רק לשיפור יחסי טורקיה, אלא לצירופה של ישראל למהלכים המתבצעים ע''י ארה''ב ושורה של מדינות מזרח תיכוניות, ובראשן מצרים. וושינגטון זקוקה לחידוש יחסים ישראליים-טורקיים אלה, גם כדי כחלק מהפתרונות המוצעים עתה לסיום המלחמה בסוריה.
    תיקדבקה מדווח בלעדית כבר מאמצע נובמבר עם סיום מבצע 'עמוד עשן' בעזה על התפתחויות אלה. ראו את הווידיאו המיוחד של תיקדבקה מ-28.11 תחת הכותרת 'איזה מהלכים הסתיר מאחוריו עמוד הענן בעזה? ומדוע, מלבד בעורף, לא נוהלה מלחמה?
    אלה הם הקווים הכללים של מדיניות הנשיא אובמה כיום במזרח התיכון, ואלה הם כללי המשחק אותם הסכים בנימין נתניהו לקבל, ולפיהם הוא נוהג.
    למדיניות זו, הנקראת מדיניות החילזון' על שמו של חילזון הגינה Garden snail, שאף פעם לא יכול לשנות את מהירותו (0.013 מייל לשנייה), לא חשוב באם התנאים בגינה משתנים, יש לפחות חמישה מכשולים גדולים:

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה שמישהו כאן משועמם וללא עבודה... בשביל לכתוב שטויות הרבי מסכים שתיכנס לאינטרנט,אה?
      רפואה שלמה במהרה. בעיקר רפואת הנפש.

      מחק
  3. רואים שהגערערס נלחצים כל יום אל הקיר עם שחיתויותיהם... נעבעך...

    אבל אל תדאגו... כבר קרב יום הקץ...

    השבמחק
    תשובות
    1. בני הפני מנחם קוראים לחיים שאולזון "ידיד המשפחה"
      למה ? מי יודע ?

      מחק
    2. אני יודע ! זה מאותה הסיבה שבני הרבי שליט"א מגור קורים ליוזף סטאלין, ולאקרמן, ולישראל שטול, ולשליטיי צפון קוריאה, ולשאר מלמדיהם הדיקטטורים ורוצחי ההמונים "ידיד המשפחה".
      וכן בשעתו לעיתון קול העיר שהסכים לפרסם כתבות נוראות שגם משמיצות את הפני מנחם וגם את כלל הציבור החרדי [כדרך צאצאי "משפחת רשב"ם", שמתי שעומד על המשקל ה"אגו" שופכים את המים עם התינוק מהדלי ..., ראה ערך "ברקת" "פרוש" "ועדת הכספים", "בחדרי חרדים" ועוד ועוד.

      עכשיו אתה כבר מבין ?

      מחק
  4. אתה דפוק? אנשים כאלו רציניים לא סופרים כזה פסיכי

    השבמחק
    תשובות
    1. חיים כל הכבוד תמשיך לכתוב את האמת על רוצחי גור, תראה איך אתה מחמם אותם ומעלה להם את הפיוזים.

      מחק
  5. ר' חיים למה לערב מין בשאינו מינו
    המאבק שלך בשולטים בגור הוא מאבק חשוב מאוד ועל זה אנחנו מחזיקים לך אצבעות אבל למה לערב את הסיפור של הירשמן שכידוע לכל בר דעת האיש קיבל את המכות שלו ביושר (ובמאמר מוסגר הוא יצא בזול ואמנם יש תמונות מאוד יפות אבל מי שזוכר ביה"ח רצה לשחרר את האיש למחרת בבוקר ורק לאחר לחצים מרובים הוא הצליח להישאר לעוד כמה ימים). האיש הזה אימלל הרבה מאוד אנשים שכל חטאם היה שהם לבושים כחסידי גור.
    אז אנא ממך תשאיר את התחום הזה בחוץ זה מאבק קדוש שכל היהדות החרדית חייבת תודה לחסידי גור שמטפלים בחלאות האדם הללו.

    השבמחק
  6. חיים זהו קיפלו אותך.
    כל המאבקים של רוצחי גור בין מבפנים ובין מבחוץ, זה מאבק קדוש של היהדות החרדית וכולם חייבים תודה לרוצחי גור.
    אז מהיום מה שאתה משמיץ אותם זה כאילו השמצת את כל היהדות החרדית, וזה כמו שאתה מנוי בהמבשר רח"ל.

    השבמחק
  7. לאחי ורעי היקרים מכל העדות והקהילות.
    הרי כשרים וטהורים אינכם, אז מדוע זאת וגם למה תריבון? מה זאת תתגוששון? הרי אב אחד לנו..הורתכם ולידתכם בקדושה ובטהרה וברית קודש חתום בבשרכם..אז מדוע זאת וגם למה תאחזו איש בזקן רעהו וקול מכות לחי נשמע למרחקים?
    בואו ונעשה תשובה וניפול איש על צוואר אחיו בסליחה ובמחילה ובאהבה ונהיה באמת להיות ראויים להיות עם בחירה, ונהיה ראויים לגאולה...מה אתם אומרים?

    השבמחק
  8. "הרב" חיים שאולזון יכול לנשק את התחת שלי אני שונא אותו תכלית שנאה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.