רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 בדצמבר 2012

איפה עוד היו נוהגים בכזו סלחנות?

מכתב מחסיד סרט-ויזניץ

במכתב ששלחתי לך "לא עת לחשות" מוזכרים בפירוש שני המשפחות אסף שוורץ תבדוק ותראה
דעתי בעניין: ברוך הימל התרתח על כך שבחסידות המדהימה הנ"ל אף אחד לא התייחס אליו לא בחתונה ולא בכל מיני הזדמנויות באגודת רפואה וחיים וגם לא כששימש כנער ליווי לשרולצ'ע יקירנו רודף השלום ולכן אמר שהחייבים עכשיו לשמוע ממנו ערכתי בירור שלוימי שוורץ היה באותו יום בבני ברק ולא היה בחתונה דודי אסף לא היה בחתונה ועוד יותר: מחותן אביו ר' א. א. מ. שהיה בחתונה מסיבות משפחתיות על אף שרבים וטובים ממנו ויתרו על משפחה לטובת רבם ולא השתתפו בחתונה לא רק שלא עשו לו כלום אלא לא דיברו עליו כלל וממשיכים לכבד אותו ואת בניו כרגיל!!! ועוד פרט: שבת השבע ברכות התקיים, שים לב בישב"ל סערט ויז'ניץ ב"ב שהמוסדות שם בניהול האחים ה"רעים" מרמורשטיין  "שונאי ברוך הימל" וידוע לי שהם נתנו את אישורם לכך כדי לא לעורר פרובוקציה מיותרת אז סערט ויז'ניץ קיצוניים? וברוך הימל צדיק? או שהם ממשיכים במסורת רבם והוא ממשיך במסורת רבו...?
אסף: ביצע במוצאי יום הקדוש מעשה כבל עם ועדה נגד מרן רבינו שליט"א עם אחיו ה'מוסר' ובנו וזה עבר להם בשתיקה והם אף התנצלו והבטיחו לזה לא ישנה, זה לא יצא החוצה! עכשיו מגיע אותו בן בליעל הימל ותוקע את חבריו!!! בוש והכלם (על אף שהם בישלו קדירה זאת לעצמם...)
שוורץ: ביקש סליחה על מעשים נגד רבינו שליט"א ק"נ פעמים וחזר על עוולותיו בשבוע שעבר התנצל שוב (בתקווה כי...) תאמר לי הרב שאולזון, איפה עוד היו נוהגים בכזו סלחנות?

2 תגובות:

  1. הרב שאולזון שלום רב!
    תמהני על איזה סלחנות כלפי ברוך הימל מדבר אותו חסיד שוטה.
    הנה מספר עובדות שבהם נהגו בסערט ויזניץ בסלחנות.
    *אחר שהודח מן החצר נשלחו פקסים לבתי כל האדמורים שלא להיות בקשר עם "אותו האיש", לאיזה בית דין יש הזכות לנדות איש מישראל? אפילו אשה עגונה צריכה מאה רבנים להתירה, וכאן אין אפילו רב אחד ששמע את שני הצדדים וחרץ את דינו של האיש.
    *אחר שהודח מן החצר כל מי מהחצר שבא עמו במגע ספג מכה קשה ולא הורשה להיכנס אל הקודש. פרט לבוחשים בקדרה שלהם הותר השרץ.
    ישנו חסיד בשם צביקה וייס, לשעבר מנכ"ל אגודת "רפואה וחיים" שבעקבות המגע עם "אותו האיש" במסגרת עבודתו הודח משימוש בקודש, כאשר בעבר היה אחראי להגשת כלי הקודש לרבי ולחלוקת השיריים באירועים מחוץ לרמת ויזניץ חיפה, יש לציין שעשו זאת בשלבים, תחילה ביטלו את המנהג שמעבירים לפני שולחנו ואט אט הדיחו את צביקה ולאחר זמן מה הושב המנהג כאשר הביאו תחתו אדם אחר שטיבו מוכר בחצר בהיותו קדוש וטהור ע"פ בית דין...
    *אחר שהודח מן החצר כאשר היה בא לבקר בבית אביו שבשכונה היו מתנכלים לו בחורי הישיבה הקדושה.
    *אחר שהודח מן החצר כאשר עשה בר מצווה לבנו והשתתפו שם כמה מאנ"ש שכל חטאם היה שאין הם מדווחים בפוליטיקה לפרטיה, המסר שנשלח אליהם היה ברור.
    הנה סלחנות במיטבה, אולי היו צריכים לרצוח אותו ולא עשו זאת, זו אכן סלחנות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן ברוך הימל במיטבו...
      אבל לא נורא תגיב על עצמך ותעזוב את סערט ויז'ניץ לנפשם

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.