רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

נבזים ובריונים!!! - כל מה שלא ידעת על מטה ההסברה של 'יהדות התורה'


נפל לידי מכתב ששלח אחד מששת חברי מטה ההסברה של 'יהדות התורה' - תקראו לא תאמינו לאיזו דיוטה תחתונה הגיעו

ולאלו אתם רוצים שנצביע!!!

הנה מכתבו:

אני אחד מששת החברים במטה ההסברה ומה שהלך שם בשבועות האחרונים גילה לי שוב ושוב כמה חסידי גור מוכנים ללכת רחוק למען אינטרסים ובצע כסף גם במחיר של פגיעה אנושה ביהדות התורה בפרט ובציבור החרדי בכלל.

אני יודע שמנחם גישייד נציג גור (אחד משניים) היה בבולטון כבר 3 שבועות לפני כדי "לסגור ענינים" ולקבל את עמלתו ולכן בסיבוב הראשון שבו השתתפו רק 2 משרדים (תוצאות אפקטיביות הוזמנו רק כמה שעות לפני לצורך "הכרות" בלבד ובינינו לצורך עלה תאנה לערוות המטה) ואכן בסיבוב הזה ניצח משרד הפרסום "בראשית" ברוב קולות כי הוא היה מקצועי הרבה יותר מבולטון שגם זילזל בידעו שזה בכיס שלו בכל מקרה.

וראה זה "פלא" איך שהחלטנו ברוב קולות על בראשית מנחם גישייד ואיזק (הזכור ל"טוב" מעזרתו הרבה לבחירת ברקת כולל הפצת הקלטה של מאיר פרוש) קפצו השניים והתנגדו בכל תוקף "צריך לעשות עוד סיבוב" "אתם לא מבינים" וכו' מכיוון שבשלב זה לא רצינו לריב איתם הסכמנו שיהיה סיבוב שני שבו ישתתפו בולטון,בראשית ותוצאות אפקטיביות שכזכור לא הציגו עדיין את מרכולתם.

גישייד התנגד בתוקף להשתתפות תוצאות אפקטיביות אבל נאלץ להיכנע כי הבין שאנחנו נחושים בענין וגם שעיה איצקוביץ שהבין לאיזה מלכודת נפל הפעיל לחצים כבדים עד איום בתביעה משפטית (בצדק רב לדעתי).

בסיבוב השני התברר לנו שתוצאות אפקטיביות זה רמה אחרת של עבודה,אחסוך ממך את כל מה שהם הציגו אבל אין לי ספק שאם הם היו זוכים מצב ההסברה והפרסום היה טוב לעין ערוך מהקמפיין העלוב שהציג בולטון ושרץ עכשיו בעיתונים היינו מלאי התלהבות ואמרנו בקול "סוף סוף רואים קמפיין אמיתי,יצירתי וחד ועם זה נרוץ" ואכן כשהחלטנו ברוב קולות (זה היה הצבעה חשאית 4 נגד 2 כנראה שתי נציגי גור כרגיל הצביעו נגד) זה היה ברור שאנחנו הולכים לרוץ חזק הפעם.

שניים ממחברי המטה כבר התקשרו לאיצקוביץ להודיע לו שזכה ברוב קולות וסיכמו איתו להיפגש ביום ראשון.

אחרי שעה התחיל מחול שדים איזאק יצר קשר עם גישייד וזייברט וחזר אלינו שגור לא מסכימים בשום אופן למשרד אחר מאשר בולטון איזק לחש לי שגם בראשית פסול בגור כי הוא מחסידי שאול אלתר והוא לא בא בחשבון אלא אך ורק בולטון, אנחנו צעקנו עליו שהקמפיין של בולטון זה בושה ושהיה בחירה דמוקרטית ורק תוצאות אפקטיביות יעשו את הקמפיין ולא מענין אותנו המריבות של גור עם כל העולם.

אינני רוצה להאריך אבל שתדע שקיבלנו הוראות שלא לוותר להם בשום אופן ולולי קרה מה שקרה ביום חמישי לא היה פרסום של יהדות התורה עד עצם יום הבחירות,לליצמן וזייברט לא היה אכפת כלל מהענין העיקר שגור תנצח ושגשייד יקבל את העמלה המובטחת.

ביום חמישי האחרון שעיה איצקוביץ כינס מסיבת עיתונאים והצהיר שלאחר שהתייעץ עם מורו ורבו הגראי"ל שטינמן החליט לרדת מהענין ואכן גם מטה ההסברה שלח לעיתונאים הצהרה שהמטה מודה לשעיה איצקוביץ שלמרות שזכה כדת וכדין ויתר בהוראת רבו.

אין לי מילים כמה כאב לנו חברי המטה שאיבדנו קמפיין הסטורי ליהדות התורה שהיה מרעיש את העולם והכל בגלל אינטרסים הרסניים של ליצמן וחבר מלחכי פנכתו גשייד וקובי איזק. דבר אחד לא הסכמנו בשום אופן שבולטון ישאר לבד ותקענו להם  את בראשית כפרסום לחילונים.

מה שבטוח שאני כבר לא אשמש יותר בתפקיד הזה כי אינני רוצה יותר לשמש כלי שרת בידי נבזים ובריונים. כל טוב ושבוע טוב.

12 תגובות:

  1. שכחת לחתום בסוף

    חיים שאולזון.

    כל המכבתים שלך, באותו נוסח, עם אותן שגיאות בעברית, ומעל הכל אין פסיקים ואין נקודות, בקיצור חיים שאולזון כותב לעצמו הרבה מכתבים.

    השבמחק
  2. אני לא מבין בשביל מה צריך קמפיינים ופרסומים, מספיק שכותבים בעיתון פעם אחד יום לפני הבחירות, ג' זה גור, וכולם ידעו בדיוק מה לא להצביע, ואיך באמת נזכה לבני חיי ומזוני, בלי לרצוח חרדים.

    השבמחק
  3. מדהים איך מנחם גשייד מוביל באף את ליצמן בסך הכל כולם יודעים כמה הוא "אוהב" את ליצמן ואוחז ממנו וכמה הוא חסיד גור כולם יודעים...
    חידה בעיני

    השבמחק
  4. גשייד מפתח תזה האומרת כי כל השנאה כלפי החרדים התעוררה רק משום שהצטרפו לממשלת נתניהו. "הגל האנטי חרדי ששוטף בשבועות האחרונים את ישראל הוא חלק מהסימפטום לאנטיות לממשלת נתניהו, שבה המפלגות החרדיות שותפות מלאות" - הוא קובע חד משמעית.


    קודם לכל חייבים זורקי הרפש לדעת "שהציבור החרדי בכללותו אינו מוגדר ימני...הציבור החרדי מעולם לא השתתף בהפגנות הימין, ולא ראה עצמו חלק מהימין הפוליטי בישראל...הדברים נכונים לגבי מפלגת שס וקל וחומר לגבי יהדות התורה...גם במקומות הבודדים בהם הוא יושב מאחורי גדר זה רק בגלל שיקולים כלכליים ולא אחרים".

    למי ששכח מזכיר גשייד גם ש"שס ישבה בממשלה בעת כינון הסכם אוסלו, ויהדות התורה ישבה בממשלת שרון בעת ביצוע ההתנתקות"

    ומשפט המחץ שהוא כותב בשם ה'ציבור החרדי': "תתפלאו לקרוא, חלק מהציבור החרדי עוד זוכר בערגה את ימיו של יוסי שריד כשר חינוך שאיתו הסתדרו טוב יותר משרי חינוך אחרים".
    בין סגני שרי החינוך , הוא אינו עורך השוואות...

    ולבסוף מבליח גשייד במאמרו גם איום מרומז לציפי לבני: "אין ספק שגם אם בבחירות הבאות לבני תנצח, היא תבקש את ידה של יהדות התורה ואולי גם את זו של שס. היא תעדיף אותם עשרת מונים מאשר הקמת ממשלה עם הליכוד, למשל במיוחד עם נתניהו, כמוה, ידרוש רוטציה. כעת היא מנסה לרכב על גל אנטי חרדי, בנסיון לקטוף מפירות הבון בון -טון (מה זה?) שרץ עכשיו בשוק הפוליטי. אבל נכון היתה עושה אילו היתה משקללת היום גם את המחר לא רק מול הפלשתינים, לא רק מול ערביי ישראל, גם מול החרדים".

    http://www.bhol.co.il/article.aspx?id=16881

    השבמחק
    תשובות
    1. בזמן שבישראל גועשת המערכת הפוליטית וכלי התקשורת מהכותרות אודות חזרתו הצפויה, עושה בימים אלה יו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי, יחד עם בני משפחתו חופשה ברומניה.

      יחד עם דרעי שוהים בחופשה העיתונאי והעסקן מנחם גשייד, רב המקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ',

      http://www.kikarhashabat.co.il/2493.html

      מחק
  5. "הקסטה של הון שלטון היא משפחת פשע לכל דבר ועניין"
    הראיון המלא של גיא רולניק עם אלדד יניב ■ השחיתות, המעטפות, החקירות, התיקים הנתפרים, העיתונאים המושחתים ■ האיש שמוכן לדבר על דברים שאיש בפוליטיקה לא מוכן לדבר עליהם - מפחד, מהישרדות

    09:35
    28.12.2012
    מאת: גיא רולניק

    השבמחק
    תשובות
    1. קישורים לצפיה

      http://www.themarker.com/1.1895232

      http://youtu.be/z0lAUOHrrgE

      מחק
  6. גשייד הוא המאפיונר מספר 1 בציבור החרדי

    השבמחק
  7. הייתי בטוח ששאולזון מקבל הרבה כסף מגישייד כדי שישתוק מהשחיתויות שלו ופתאום אני רואה שהוא כותב נגדו אז מה באמת הסיבה שהוא לא כותב עליו את האמת המזעזעת....

    השבמחק
    תשובות
    1. מהי המאמת המזעזעת.
      תכתוב אתה ונוכל לדעת סופית על ידי מי אנחנו מתנהלים

      מחק
    2. מה הו האמת, ומה מזעזע ממנו?

      מחק
  8. חיים, מותר לך להצביע? חשבתי שמזמן לא דרכת בארצינו הקדושה?!
    כל העולם צדיק, רק בגור ובסאטמר יש רשעים...
    שכחתי את הליטאים.
    צדיק אחד בסדום, חיים שאולזון, ולו נוספו ארבעה גולשים מגור, שכל תפקידם לתקן עולם...אמור לי מי חברך ואדע מי אתה.
    וברוח בפרשה "רשע, למה תכה רעך?"
    לוא היית במצרים לא היית נגאל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.