רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 בדצמבר 2012

מדוע נעדר ר' נחמיה מנדל מהדלקת נר חנוכה בגור ומי הם המאיימים על חייו?

מכתב ממשתתף בהדלקת נר חנוכה אצל האדמו"ר מגור:

הרעידת אדמה ממשיכה להרעיד את גור והפעם בכך שלראשונה ראה כל הציבור שמורינו ר' נחמיה מנדל שהיה נכדן החביב ביותר של רבינו הקדוש ה"לב שמחה" נעדר לראשונה ממעמד ההדלקה אצל כ"ק אדמו"ר שליט"א,
יודעי דבר מדברים על כך שר' נחמיה קיבל מסרים מאיימים שאינו דומה מעמדו לפני התביעה נגד נאמני ירושתו למעמדו ומעמד בני משפחתו לאחר הגשת התביעה המחוצפת לדעתו של מורינו ש.צ. בן כ"ק מרן שליט"א שרואה בכך קריאת תיגר על שליטת אקרמן וגוטסמן ושטול ושות' ידידיו משכבר הימים מהישיבה ועצם ההעזה של ר' נחמיה להגיש תביעה נגד הנאמנים שמונו ע"י אביו לשלוט על חלקם של משפחת מנדל בירושה כניסיון למנוע מהבנים להניח את היד על חלקו בירושה ובכך לדאוג לעצמם,

לא רק שמשפחת מנדל על כל ספיחיה לא נכחו בבר מצווה אמש וזאת לאחר 15 שנות הנהגה שהם לא פספסו שום אירוע שבו נכח הרבי שהם הוזמנו לשם הרי שמקומם ניתן לאנשיהם של מור' ש.צ. וכך זכו כל אנ"ש לחזות בחבורת אקרמן וא.ב. זילברברג שהם הנאמנים של שלמה צבי יושבת במעגל הקרוב בהדלקה ובבר מצווה.

האם זה אומר שגרעין השליטה במערכות המוסדות עוברת כפרי בשל לשלמה צבי בזכות עמידתו האיתנה לצידו של זילברברג ואקרמן גם לאחר כל ההתקפות של הציבור כנגדם או האם יש דרך כלשהי להציל זאת ??

הכונו למלחמה הגדולה

16 תגובות:

  1. אנחנו קוראים את הפוסטים של הרב שאולזון וחושבים כי האיש מדמיין מפרי מוחו הקודח אך דעו לכם בתור חסיד גור
    הדברים הם אמיתיים והאנשים שפלים הם
    שאולזון רק מציב מראה אל מול פני החברה השפלה

    השבמחק
    תשובות
    1. מענין מאד איך כותב איטשה מאיר
      הדברים נכונים
      אז אני יחדש לך משהו אדון רוזנברג
      כל משפ' מנדל היתה אתמול בבר מצוה אני לבד ראיתי את בני וחותני נחמיה מנדל יושבים במקומות הקבועים שלהם, חוץ מזה היום יום ג' ר' נחמיה מנדל היה גם בהדלקת הנרות, מה מענין אותך רק ללכלך ולכלך
      המציאות יותר חזקה מכל דמיון

      מחק
  2. יש לך טעות אחת: הטרור לאחרונה אינו דווקא מכיוונו של שלמה צבי, רק דוד אלתר אחיו מעורב לא פחות ואף יותר, הוא לאחרונה נכנס לענייני הטרור בכל העוצמה דרך אנשיו, [טשערסקי מערד למשל הוא מאנשיו], ונותן פקודות ומשתולל בנושא דרך אנשיו בצורה שמתעסק בכך המון שעות כל יום.

    אני מדבר מידע, אני חי בסביבה קרובה מאוד אליו.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מבין אותכם חסידי ר' שאול
      אתם פשוט "מפחדים" מההרעצה שיש לר' דוד
      אתם פשוט עושים מעצמכם צחוק שאתם מנסים ללכלך את ר' דוד הוא נערץ ומקודש על כל חסידי גור חבל לכם על הזמן

      מחק
    2. נכון שיש לדוד אלתר עריצות, לא הערצה. אנו אכן מפחדים ממנו - מאלימותו אותה ירש וטיפח, הוא עריץ ולא נערץ על עדת גור, חוץ ממספר צעירים משולהבים, הציבורר מכירו בתוך הוזה אלים ואנוכי ב"רמה", שהמזל שלו הוא רק בקיום הפסוק "גם אוויל מחריש לחכם ייחשב".

      מחק
  3. שמחה בונים בירנשטוק הטרוריסט מערד11 בדצמבר 2012 בשעה 2:37

    ידוע אצל כל מי שמעודכן ממה שהולך בסביבתו של דוד אלתר, שדווקא ש.צבי זהיר יותר לאחרונה, ודווקא אחיו דוד אלתר מוביל יותר את הובלת הטרור דרך פקודיו.

    השבמחק
  4. שקרן!!! הוא בשלושים על אביו עקב כך הוא נעדר

    השבמחק
  5. אתה שקרן, כי מעולם לא נעדר איש בגור מהדלקה [לא של נרות ולא של אנשים ...] עקב אבלות. כידוע וכמובן.

    השבמחק
  6. מה אכפת לכם? למה להשאר בקהלת הטרוריסטים?

    השבמחק
  7. עד כמה שאנחנו יודעים מהצוואה [לא רק גרעין שליטה בוכטא שלמה של חסידים הוא עומד לקבל ]ש"צ יהיה האדמור מרדזמין
    י"מ האדמור מלומז, ודוד האדמור מקאצק.
    שאול ימשיך לקטר דרכך באנונימיות ,מה לעשות הכלבים נובחים והשיירה עוברת עפה.

    השבמחק
  8. לייזר נוימן, ישראל שטול, חיים בנימין וירניק,11 בדצמבר 2012 בשעה 14:02

    א. עדיף רבי שמקטר, מאשר רבי שמכריח לקטר לע"ז לדמיין בדמיונות הזויים, ורבי'ס שמפיצים טרור ורשעות ואכזריות.

    הבעיה שהכלבים ש.צ ודוד ואתם אנשיהם, לא רק נובחים אלא גם נושכים פוצעים וקוטלים, רח"ל.

    אם כבר, שמע לי שאהיד יקר, אם אתה קנאי רק למשפחת בני הרבי הנוכחי, לך רק לנחמיה או ישראל מנחם, שהם אינם "רעים" ולא ממש שמחים בראותם דם נשפך ולא ירדפוך כ"כ אם לא תציית להם ב100 אחוז. הם גם לא כ"כ הזויים על עצמם ...

    בעצם, ברגע שתתחלקו לכמה, כבר כולם ייאלצו להתנהג יחסית יפה, כי יהיה לאן לברוח...

    ב. אם ש.צבי יקבל "בוכטא" של חסידים, אינני יודע, אך אם "ר' מנדלי הגר" הצליח לנצל את החינוך המטומטם של המערכת שלהם במשך 18 שנה ולבנות בה "בוכטא" של מפגרים הזויים, ש.צ. ודויד גם יכולים.

    ג. אתה לא מסוגל לעכל ששאול [עם כל חסרונותיו הרבים, שאכן אינו מתאים להנהגה] שקוע בתורה "באמת" ואין ראשו מונח כמנהיגיכם ומוערציכם ב"מי אוחז ממני / מדבר עלי" וכו'. אינני מאשימכם, זה פרי החינוך שקיבלתם ב-15 שנה האחרונות.

    השבמחק
    תשובות
    1. חסידי ר' שאול
      לא יעזור לכם ללכלך את ר' דוד
      הוא נערץ חפשו לכם פרויקטים יותר קלים
      חבל על המאמץ

      מחק
    2. איש לא משקיע מאמץ. האיש - דודי אלתר ידוע לאחרונה אצל חבריו שכבר הפסיק להצליח להתאפק. הוא טרוריסט אמיתי וטיפש ואנוכי. 3 אחיו הגדולים [א.מ., נחמיה, וישראל מ.,] זהב פי 1000 יותר ממנו. מי שיפול אצלו, יאכל זאת כל חייו. ומצדי שיהיה לו בתיאבון.
      הוא איש נבזי שמנסה לשווא לחקות את אביו ב"תנועות".

      מחק
  9. אף אחד לא מאיים על ר' נחמיה, הוא היה היום בהדלקת הנרות בגור, ושערה אחד משערות ראשו לא נפל, ההיפך כולם כבדוהו בכבוד הראוי, אני התרגשתי עד דמעות כשראיתי את דיוקנו ומאור פניו הדומה בדיוק לסבו הלב שמחה, ובכלל הוא היחידי מנכדי הלב שמחה שירש את מדותיו חכמתו פקחותו וצניעותו

    השבמחק
  10. אוי אוי אוי, למה זה חסר בגור כל ההנהגה הבלעדית הזו שרק אחד ממשיך ולא יותר, למי זה טוב ולמה זה טוב, זה יותר מזיק מאשר מועיל שכולם אוכלים את עצמם כל היום וכל הלילה, תראו את הפילוג של ויזניץ, תראו את הפילוג אפילו של באבוב, ואפילו של סאטמאר, ואפילו של סלונים, אמנם בחלקם אין שנאה בין הפלגים (לפחות כלפי חוץ) בחלקם יש, אך עכ"פ העסק כבר מחולק ואף אחד כבר לא אוכל את הלב פחות או יותר.
    אם למשל בזמן פטירת הפנ"מ היו נהיים 2 רבי'ס בהסכמה ע"פ חלוקת ערים וכיו"ב, העסק היה מתחלק נגיד 20 80 לטובת הרבי הנוכחי, או אפילו נגיד 70 30 או אפילו נגיד 60 40, אבל זה היה לתמיד וכל אחד הבנים שלו ממשיכים אותו בצורה כזו או אחרת, נכון שהחסידות היתה קצת מתגמדת, נכון שהיו צריכים להיות ויתורים מאד כואבים, אבל בכל זאת זה עדיף מהמצב הנוכחי שאיש את רעהו חיים בלעו, אף אחד לא נהנה מזה, תאמינו שגם הרבי הנוכחי לא חי בכיף עם מצב כזה, שכל הזמן ר' שאול כן ידבר או לא ידבר כן יסנדק או לא יסנדק, ובמידה מסויימת יכול להיות בזה גם צדק, כי בכל זאת הוא בן של אביו וכל כיבוד של דרשה וכדו' מתפרש בצורה רביסטיואית מה שבאמת במידה מסויימת מגרד את מלכותו של הרבי המכהן, אם כי יש מצב קצת להתעלות על עצמך ולהעביר את זה בציק ובכיף, לא משנה כמה שר' שאול יהיה נואם בחסד עליון, רבי זה רבי, הוא לא צריך לדבר כלום והוא מלך, ר' שאול מדבר טוב? נו, ר' מיילך בידרמן מדבר יותר טוב, אז מה? מאד נהנים מהדיבור אבל פשוט וברור שהרבי איך שלא יהיה הוא הרבי. חבל, כואב לי בגלל הרבי שלא יכול ליהנות בכיף ממלכות מפוארת כזו, כואב לי בגלל ביו שהמצב הזה מביא אותם לפעמים לנהוג ב'קנאות' נגד מי שכביכול תמך במישהו, ובמידה מסויימת בצדק (מנקודת מבט שלו, על פי האמת גם על טיעון זה אפשר להתגבר)כי אם לא תבלום את זה אולי זה ימשוך אחרים, והחיים של כולם נהיים קשים ומרים זה דיבר עלי זה אמר וכו' ואתה לא נהנה מכלום, לא מהחסידות, לא מהמשפחה, מכלום, זו רחמנות גדולה, וכואב לי גם על ר' שאול שהוא באמת איש יקר שיש לו מה למכור, והוא צריך לכבוש את עצמו, בס"ה אם הוא לא היה בתוך גור הוא היה יכול להתפתח יפה מאד בתור ראש ישיבה בעל שיעור קומה, וכאן צריך לכבוש נבואתו, מה אומר לכם, העניין לא פשוט כלל וכלל, כואב מאד.

    השבמחק
  11. אם גור היתה מתחלקת בשעתו, היו תקופות שהפנ"מ היה מקבל 30 אחוז והיו תקופות ש-70 אחוז, אך מה שברור שלאחר תקופה שהיו רואים את הדיקטטורה וכו' בצד השני הוא היה הופך ל-70 אחוז בכל מקרה.

    הדיקטטורה ותאוות הנקם וכו' של הרבי הנוכחי לא קשורה לשאול אלתר ולא לאף אחד. הלא בפרשיית מאיר פרוש לא קשורה לשאול אלתר, וכן הברוגז הטוטלי עם 90 אחוז מעולם האדמורי"ם לסרוגין במשך 15 השנים האחרונות, כן רוב פרשיות שפך הדם בגור ב6 שנים האחרונות כלל לא קשורים כלל לענין הרעביסטעווע ושאול. זה ענין מידות אישיות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.