רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 בדצמבר 2012

שתי מיליון תצוגות דף - בפחות מ-7 שבועות נכנסו יותר ממיליון ל'בעולמם של חרדים'

תשאלו בוודאי לשם מה אני מעלה את המספרים האלו, את מי זה צריך לעניין, מספיק שהבאתי כשהגענו למיליון והנה 2 מיליון מה זה כל כך חשוב לדעת

אז קודם כל זה חשוב לי, זה מחייב אותי לקחת בחשבון את רצינות הבלוג ועד כמה שהוא משפיע וחזק ולכן אני חייב במשנה תוקף להקפיד יותר ולהבטיח חומרים שיהיו חזקים וטובים עוד יותר ממה שהיה עד כה ולהשתדל עד כמה שאפשר לשרת את הציבור בדרך הנכונה

שמתי לעצמי מטרה ובשביל למלא אותה אני חייב להקפיד בתחומים שעד כה אולי לא השתדלתי מספיק, ולכן אי"ה נשתדל לעשות עבודה יותר טובה בעתיד

ובאשר לציבור, חשוב לדעת כי הטראפיק כאן הוא מן החזקים ביותר ומסיבה אחת ויחידה, מפני שכאן מוצאים את מה שלא מוצאים במקומות אחרים. אנחנו לא מתחרים ב"ה עם אף אחד, אני מאמין שיש מקום לכולם וכל אחד משרת בתחום שעליו לשרת. באתי לעולם למלאות את אותה פינה שאינה קיימת במגזר החרדי, אותה הצליחו במשך שנים 'לגרד' או לסרס

הציבור צמא רוצה לדעת את האמת, לא אוהב שמרמים אותו עובדים עליו בעיניים. אני מקוה כי תקופה זו מסתיימת. עדיף לומר את האמת גם אם היא לא נעימה מאשר לחיות בשקר. העולם החרדי של ימינו בנוי על שקר ולכן יסודותיו חלשים. הגיע הזמן להחזיר את היסודות של פעם אלו שהיו חזקים הרבה יותר מפני שהם בנויים על אמת ויושר וסלדו מן הטרור והאלימות

לקחתי על עצמי מטרה להלחם בכל אלימות ואלחם נגדה ואין זה משנה היכן. וכפי שהצהרתי כמה פעמים אני בעד כולם ונגד כולם, כאן אפשר לשמוע את כולם, הבלוג פתוח לכולם ואדרבה נלבן את הסוגיות שצריך ללבן עד אשר נשוב לדרך הישר לדרכי אבותינו ורבותינו. נחזיר את ההנהגה לגדולי ישראל ולא עוד עסקנים ולבלרים יכתיבו מה לעשות. לא נאפשר מצב של יחידים המשתלטים על הציבור, בהם נלחם מלחמת חרמה

אנו רוצים עולם חרדי באמת, שיהיה בה נעים לחיות, שירצו להיות חרדים מפני שאין טוב ממנה, לצערנו היום בורחים ממנה מפני שכל מי שמתקרב אליה לא רוצה להאמין עד לאן התדרדרנו

יש לשבור את המפלגות החרדיות אלו מאוסות מפני שהם עושים אותנו ככל הגויים, שקרנים ורמאים, מדברים פוליטיקה וחיים פוליטיקה שהוא הבן זוג של השקר, הגיע הזמן להפריד בין הטוב לרע, ולא לאפשר לעוד - ושיהיה מי שלא יהיה - לעשות טשולנט מטוב ורע. חסידות ופוליטיקה היא תרתי דסתרי, עצם המחשבה שאפשר לקרוא לשמה של חסידות שם סיעה מפלגתית מחריד. ואם את המינימום הזה אינם מבינים איזה נזק הם גרמו וגורמים לחינוך החרדי החסידי והכללי אז אוי לנו להאמין שהגענו

נציין שבעבר המחנכים של אז התנגדו לערבב בין אלו לאלו ואף נתנו שמות אחרים בשביל להפריד. אבל בימינו לא לוקחים עוד בחשבון את ההשפעה הרעה שלה עליהם ועל כלל הציבור וזה מצבינו

לקחתי על עצמי משימה קשה, אני לא מפספס יום מלהעלות חומר. אסור לשכוח אני עושה את הכל לבד בלי צוות שפירושו שאין לי רגע חופש לעצמי. אבל טוב שיש שבת ויש חגים ואלו מספיקים, בימי השבוע אעשה כל מה שרק אוכל לעשות כמיטב לשחרר את הציבור מן המצב אליה נקלעה, נלחם בטרור באלימות ונסרס את השקר מחיי העולם החרדי

3 תגובות:


  1. אני גר באשדוד ואין לי גישה ברוך השם אינטרנט אבל הגעתי אתמול לשטיבל ושמעתי שאברכים מדברים על סיפור שר נחמיה מנדל יש לו בעיות עם ירושה של בעל הלב שמחה והוא הולך לבית הדין אני שמכיר מאוד טוב משנים את הרב נחמיה מנדל לא האמנתי שהוא עשה את זה אז אני פשוט התקשרתי אליו ושאלתי אותו הוא אמר שהוא שמע את זה כבר וזה לא מתחיל וזה שקר וכזב ובחיים לא היה לו בעיה עם כסף וכל מתי שהוא רצה היה לו כסף והוא גם קונה דירות לילדים שלו ואין לו שום בעיה עם הירושה "פשוט חטפתי שוק איך בן אדם מזייף מכתבים וכותב דברים שלא מתחילים" ולא נגמר אמרתי למורינו ר נחמיה מנדל שהוא חייב לערב כאן את המשטרה אז הוא התקשר לעורך דין מאוד גדול וסיפר את כל הסיפור העורך דין והוא לקח את התיק מאוד ברצינות ובקרוב ממש תשמע ממנו

    ולכל המאמינים "לפושע חיים שאלזון שידעו שהכל שקר וכזב כל מה שהוא כותב !!!


    השבמחק
    תשובות
    1. בוא נראה אותך גבר ולא מוריד את זה

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.