רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ ישי כהן: ‏גולדקנופף העביר מסר נוסף לנתניהו: לא יהיה תקציב בלי פתרון לחוק הגיוס, גם במחיר של הליכה לבחירות, לא מדובר בעוד איום סרק.הנתניהו שניסה לבדוק עם בכירים בגור  מה מקור האיומים של גולדקנופף קיבל תשובה: ״זו ההוראה מהאדמו״ר״.

✅ עקיבא וויס:  האולטימטום של המפלגות החרדיות "אם אין חוק גיוס אין תקציב מדינה" מגיע מלמעלה מבכירי הרבנים והאדמו"רים שלוחצים על הפוליטיקאים להביא פתרון. זה כבר לא בידיים של דרעי וגולדקנופף.
הנקודות המרכזיות שמטרידות את הרבנים שמבחינתם אם אין חוק אז לפרק את הממשלה:
•  הפיכת עשרות אלפי בחורי הישיבות לעריקים
* עצירת התקציבים לישיבות
•  עצירת הסבסוד למעונות
* עצירת מחיר למשתכן לחרדים.

✅ בגלל מלחמת הרב שך ברבי מחב"ד בענין 'מיהו יהודי' חדרו לישראל גויים שהפכו למרגלים - ‏פרשית הריגול מהחמורות שהיו פה: 7 ישראלים מאיזור חיפה חשודים כי במשך כשנתיים ריגלו למען איראן כולל מעקב אחר בסיסים, נפילות טילים ואף בכיר בחיל האוויר. ‏השבעה הם ישראלים בעלי תעודת זהות כחולה שעלו מאזרבייז'אן לישראל בשנים האחרונות במסגרת חוק השבות וסעיף הנכד עליו התריע הרבי במשך שנים רבות. הם נשלחו ע"י האיראנים לצילום עשרות יעדים ובהם בסיסי צה"ל והעבירו להם תיעודים של נזקי מתקפות הטילים. כל המעורבים הינם נכדים לסבא יהודי ואמא גויה

✅ החשוד המרכזי בפרשת הריגול למען איראן: "מצטער ומבקש מחילה, מבטיח לצום על מה שעשיתי"

✅ כל החשודים בריגול למען איראן שנעצרו היום הם מי שקיבלו אזרחות ישראלית בשל סעיף 'הנכד' של יהודי. אם היו מתקנים את 'חוק השבות' כפי שביקש הרבי מחב"ד הם לא היו בישראל. משה גפני ואריה דרעי עשו הכל שלא יתקנו את החוק על מנת לשרת את השטן הליטאי מבני ברק שלחם אז בכל כוחו נגד החסידים

✅ שר הפנים משה ארבל הנחה את הוועדה המייעצת לבחון את שלילת אזרחותם של הישראלים החשודים שפעלו כסוכנים איראניים בזמן מלחמה. 

✅ שר הפנים ארבל: ״מדינת ישראל כמדינה חפצת חיים תפעל לצד החמרת האכיפה בעבירות הפרת אמונים אף להקיא ולהוקיע מקרבה את הפועלים כנגדה. כך ראוי לפעול וכך בעזרת השם נפעל״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.