רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ השר מאיר פרוש בשיחות סגורות: "לא העת להעביר את חוק הגיוס, צריך  לאפשר לתקציב המדינה לעבור גם בלא חוק הגיוס". פרוש חושש שחוק גיוס שיעבור תוך כדי מלחמה ייצטרך לכלול יעדים גבוהים. (ישי כהן)

✅ הרמטכ"ל הרצי הלוי הוריד היום למילואימניק מהכתף פאץ' של משיח.
האירוע קרה בכפר עיתא א-שעב בדרום לבנון. 
הלוי אמר למילואימיק: "כאן יהיו רק דברים צבאיים". (ינון מגל)

✅ רב בכיר מאזרבייג'ן על פרשת שבעת המרגלים בחסות איראן: "מכפישים אותנו בגלל כמה עבריינים". (כאן).

✅ ישי כהן על סערת חסימת רכבי הרבנים לכניסה לכותל: אנשי מנהלת הר הבית הקימו ללא אישור - סוכה לעולים להר הבית בכניסה לרחבת הכותל. הנהלת הכותל פירקה את הסוכה בשל בעיות בטיחות. בן גביר בתגובה הורה לממ"ז ירושלים לעצור את כל הרכבים. קייס שביקש להיכנס לחניה לא יכל בשל ההוראה של בן גביר. וכעת בן גביר משתמש בסיפור הקייס לסיבה לעצירת כניסת הרכבים.

✅ דוברות המשטרה נגד הקרן למורשת הכותל: פעילות השוטרים בכותל המערבי למען הציבור כולו, ללא משוא פנים, זוכה מחד להוקרה מצד המבקרים ומאידך ובאופן תמוה להכפשות חסרות בסיס מצד הקרן למורשת הכותל. השיקולים והחלטות המפקדים בשטח מתבצעים, אך ורק על בסיס הערכת מצב מקצועית לטובת שלום הציבור ובטחונו, ללא משוא פנים וראוי כי כלל משרתי הציבור ינהגו בהתאם למצפן ערכים זה

✅ חילופי מהלומות והאשמות בין המשטרה לקרן למורשת הכותל: בעוד המשטרה טוענת שאנשי הכותל השתמשו באישורי חניה בכותל לקשרים אישיים, בקרן למורשת הכותל אומרים "משטרת ישראל החליטה לנקוט בצעדי ענישה כנגד באי הכותל, בהם אנשים נכים ומונשמים. תוך כך יודגש כי בניגוד להודעת לישכת השר בן גביר, מנהיג הדת האתיופי שהגיע אתמול לכותל המערבי לא הורשה להכנס עם רכבו בהנחיית המשטרה לאחר שזו חסמה את הכניסה לחניה" :

✅ שר המשטרה איתמר בן גביר דורש מרב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ׳ לשנות את מדיניות הכניסות לחניית הכותל המערבי, ולהקים מנגנון שוויוני שיקבע למי ניתן האישור להיכנס עד לחניה. ״מה שהיה לא יהיה״, מבהירים בסביבת השר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.