רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ ח״כ בועז ביסמוט בקול ברמה: מקרון בחר להיות פוליטיקאי קטן במקום להיות מדינאי גדול. הקהילה היהודית בצרפת בזה לו ומזלזלת בו. כשצרפת נלחמה בעבר לא דיברו על פתרון מדיני. זו צביעות וחוסר במדינאות של הנשיא הצרפתי, הוא הופך לשחקן לא אמין באזור

✅ חסר תקדים: שר החוץ ישראל כ"ץ החליט להכריז על מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש כאישיות בלתי רצויה בישראל ולאסור על כניסתו ארצה: "מי שלא מסוגל לגנות באופן חד משמעי את ההתקפה הנפשעת של איראן על ישראל, אינו ראוי לדרוך על אדמת ישראל. מדובר במזכ"ל שונא-ישראל, שמעניק רוח גבית לטרוריסטים ורוצחים. גוטרש ייזכר ככתם לדיראון עולם בתולדות האו"ם" .

✅ אחרי מספר שבועות של תהיות באשר לגורלו של יחיא סינוואר, בישראל מעריכים כי ראש החמאס עדיין בחיים ומתפקד. על רקע זה, שר הביטחון גלנט אמר בישיבת הממשלה ביום שני שעבר כי "סינוואר אינו מנותק קשר". (ישראל היום)

✅ הקטארים: "סינוואר כרגע לא מתקשר איתנו. הוא נעלם גם לנו ולא יצר קשר. הוא הפסיק לתקשר דרך טלפונים בגלל החיסולים, וכעת הוא מתקשר באמצעות דף ועט וזה מקשה מאוד"

✅ דיווח דרמטי בירדן: התקיפה הישראלית על איראן – בשעות הקרובות- בירדן מדווחים כי מספר ארגונים ממשלתים קיבלו התרעה מפי “מקורות אמריקאיים” שייתכן שהמתקפה הישראלית על איראן תתחיל בשעות הקרובות: “מומלץ להישאר בסמיכות למרחבים מוגנים”,(ערוץ 14).

✅ בארה"ב מאמינים: סינוואר ירד למחתרת ואין לו כוונה להגיע להסכם - הוא מעוניין בהרחבת המלחמה של ישראל ובפתיחה של חזיתות נוספות מולה (ניו יורק טיימס)

✅ ראש הממשלה נתניהו במסר לנשיא צרפת מקרון: ישראל תנצח עמכם או בלעדיכם  - אבל הבושה שלכם תהדהד הרבה אחרי שישראל תנצח

✅ חודש לבחירות בארה"ב..באתר ההימורים פולימרקט הקרב צמוד טראמפ 50 האריס 49

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.