רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ תמר אלמוג: חה"כ שמחה רוטמן הגיש לוועדה לבחירת שופטים הסתייגות ממינוי השופט יצחק עמית לתפקיד נשיא העליון

✅ אחרי המכתב של 130 חיילים במילואים ובסדיר שבו הם מודיעים כי לא יתייצבו אם נתניהו לא יחתום על עסקת חטופים - חברת הקבינט רגב באיום במהלך צילומים לפודקאסט "מלוכדים-ליכודניק": "אדרוש הערב בקבינט מגלנט והרמטכ"ל לפעול מיידית נגד הסרבנות. צריך לעצור ולהעמיד לדין את 130 הסרבנים"

✅ מנהיג שלא נרתע מלחצים ! מוטי קסטל: שיחת נתניהו - ביידן: ביידן דרש מנתניהו שלא לתקוף את מתקני הגרעין או הנפט באיראן וטען כי צריך לסיים "בהקדם" את התמרון בלבנון ולחתור להסכם. נתניהו עמד איתן והשיב כי מדובר בהזדמנות היסטורית שאין לפספס אותה. לגבי לבנון השיב, כי שבענו הסכמים נוסח 1701 וההסכם היחידי שבא בחשבון יהיה הסכם בר קיימא לאחר שחיזבאללה יוכה קשות ולא יוכל לאיים על תושבי הצפון ומדינת ישראל. :

✅ השר מיקי זוהר: "ביטול נסיעת גלנט לארה"ב - משיקולי טובת המדינה שבקרוב ייוודעו לציבור" .

✅ כתב 'פוקס-ניוז' טריי ינגסט: ״שוחחתי השבוע עם גלנט ושאלתי אותו ׳האם שוקלים לתקוף את שדות הנפט? את אתרי הגרעין באיראן?' הוא עצר אותי ואמר 'הכל על השולחן׳״

✅ ‏אופטימיות זהירה: אחרי ביטול ההנחייה שלא לטוס במרחב האווירי של ישראל, אייר אירופה מודיעה על הקדמת חידוש טיסותיה ל-21.10, זאת לאחר שאתמול הודיעה על הארכת ביטול טיסותיה עד - 31.10.24 (קרנר)

✅ עמיחי שטיין: איך יודעים שהמצב של האריס קשה? הוחלט לגייס את ביל קלינטון לסיורי שטח בצפון קרוליינה וג'ורג'יה.

✅ ארה"ב: סופת ההוריקן מילטון הכתה בחופי פלורידה עם רוחות בעוצמה של 120 קמ"ש. יותר ממיליון בני אדם מוגדרים כמנותקים מרשת החשמל. עשרות אלפי בני אדם פונו למרכזי חירום המוניים.
הסופה ירדה מרמה 5 לרמה 3, מסוכנת הרבה פחות.

✅ הוריקן מילטון פגע בפלורידה: הרוגים בבית אבות, למעלה ממאה בתים נהרסו ויותר מ-2 מיליון איש נותרו בלי חשמל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.