רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 8 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ ניר דבורי ב'ערוץ 12': סינוואר ביקש חסינות מישראל לחייו, קטאר הגיבה לו שעיקר המאמץ הוא החזרת החטופים ושלום תושבי הרצועה ולא טובתו האישית, ואיימו על חמאס כי יקפיאו חשבונות בכירים במדינתם.

✅ סימן השאלה שהוצב על סינוואר עדיין בתוקף: בדיווח סעודי נטען אתמול כי מנהיג חמאס יצר קשר עם קטאר אחרי תקופה ארוכה - מה שמצביע על כך שהוא בחיים. אבל גורמי הערכה ישראלים אמרו ל-ynet: "זה לא נכון, הוא לא יצר קשר שכזה" .

✅ עמית סגל: בין היתר אומר נתניהו שישראל הרגה את היורש של נסראללה ואת היורש של יורשו, ונוקב במספר שלא נשמע עד היום: אלפי מחבלי חיזבאללה הרוגים

✅ סגנית דובר הפנטגון מאשרת כי ישראל עדכנה אותם שגלנט לא יגיע לוושינגטון

✅ גלנט לא יטוס לוושינגטון בשלב זה: טיסתו של שר הביטחון לארה"ב תידחה עד לאחר ישיבת הקבינט ושיחת נתניהו-ביידן - שטרם נקבעה

✅ בסביבת נתניהו מציינים כי בשיחות בארה״ב גלנט לא ייצג את עצמו, אלא כלל הממשל , לכן מתבקש כי קודם לנסיעתו תיערך ישיבת קבינט(ישראל היום).

✅ טקטיקה חדשה של המצרים לקידום המו"מ? משלחת חמאס בהובלת סגנו של סינוואר, ח'ליל אל-חיה, נפגשה בקהיר עם נציגי הפלגים הפלשתיניים. על פי כלי תקשורת ערביים, מטרת הפגישה היא על מנת להגיע ל"חזון מאוחד לניהול משותף של רצועת עזה". (ישראל היום).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.