רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ בית המשפט ביטל את עתירת רבה של טאהש במונסי וחייב אותו להתייצב בפני בית הדין הרבני, הוא לא יכול לעזוב את הארץ עד שהדיון יתקיים בבית הדין. בפסק הדין דברים קשים נגדו, הוכח שוב כי הוא האיש שמעודד את העיגון של האשה, וכי הוא יורה על נתינת הגט רק לאחר שיקבל מיליונים

✅ משה ויסברג: סרטון חשבון נפש שרץ ברשת מעורר שאלות קשות בציבור החרדי: חוק יסוד לימוד תורה? לא קודם. סעיף הנכד? לא התקדם. חוק הגיוס? רחוק מפתרון. תקציב הישיבות? לא גדל. רפורמת הכשרות והרבנות? לא בוטלה. הוספת שעות לימוד? לא קרה ועוד ועוד. אז מה קיבלנו? הסתה, בזיונות ואפס הישגים

✅ שילה פריד: אישה שהייתה עגונה במשך כשנתיים קיבלה סוף סוף גט מבעלה כיוון שזה גילה כי לא יוכל לטוס לקברו של רבי נחמן מברסלב באומן בראש השנה - אם לא ייתן לה גט :

✅ בית המשפט הורה לשחרר למעצר בית 2 יהודים שנעצרו במהלך ראש השנה לאחר שתקעו בשופר בהר הבית 

✅ לשכת שר התרבות והספורט מיקי זוהר על טיסתו לאומן בראש השנה: מאז השבעה באוקטובר השר זוהר לא נסע לאף חופשה פרטית. לקראת השנה החדשה, החליט השר זוהר, כאדם מאמין, לצאת באופן פרטי על חשבונו, למסע המפרך לאומן כדי להגיע לצדיק רבי נחמן מברסלב ולהתפלל בעבור עם ישראל ולמען החטופים והצלחת חיילי צה״ל במלחמה. השר עדכן את גורמי הביטחון הבכירים. מעבר לזה, לא נפרט מטעמי ביטחון.

✅ בצלאל סמוטריץ' לשלזינגר ב'ישראל היום': "לא ארוץ שוב עם בן גביר" | עוד אמר: "אם הייתה צריכה לפרוץ מלחמה טוב שזה קרה במשמרת שלנו. אין הרכב ממשלתי בעולם שלא היה מפסיק את המלחמה מזמן וקורס תחת  הלחץ הבינלאומי, הפנימי והכלכלי" :

✅ עמית סגל: סער: אני את המריבה שלי עם נתניהו סיימתי בשבעה באוקטובר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.