רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ השר בן צור בתשובה לבג"ץ תוקף את היועמ"שית על הפסקת סבסוד המעונות: עשתה מחטף. הסתמכה על נתונים שגויים ומעוותים. התנהלותה תמוהה ומוזרה. (יהודה שלזינגר)

✅ עשרות שמאלנים מפגינים מתחת לביתו של יו"ר וועדת הכספים משה גפני בבני ברק, תובעים ממנו לפרוש מן הקואליציה על מנת להפילה ולהקים ממשלה שמאלנית אנטי דתית 

✅ ח"כ יצחק פינדרוס בקול ברמה: "התמיכה בישראל בארה"ב חוצה מפלגות אך אין ספק שהממשל הרפובליקני אוהד יותר ונוח לנו יותר. אם תהיה עסקה שתביא לשחרור החטופים, אנחנו נתמוך אך אין שום עסקה שחמאס הסכים לה"

✅ ח״כ משה גפני: ״נעמה לזימי חושבת שועדת הכספים זה רחוב קפלן. בכל פעם מחדש מגיעה למספר דקות, אמנם בלי מגפון, אבל בקול מוגבר ובצעקות, ללא קשר לנושא הדיון, צועקת, דואגת לצילום מלא של ההצגה, מפיצה לתקשורת ויוצאת מבלי להישאר לדיונים האינטנסיבים עצמם״.

✅ עוד מח״כ גפני: ״נושא החטופים הוא לא נושא פוליטי ואם יש מי שמפקיר את החטופים - זאת היא. אני אמשיך לפעול ולהיפגש כל העת עם משפחות החטופים ולעשות הכל כדי שיחזרו במהרה ובשלום, והיא שתחפש מישהו אחר לעשות עליו את הסיבובים התקשורתיים והיחצניים המגוחכים שלה. הציבור הישראלי אינטליגנטי מספיק בשביל לדעת מי עושה ופועל, ומי סתם צועק לצרכי פריימריז״.

✅ גל פיטורים מפתיע במפלגת העבודה - יאיר גולן פיטר כמעט את כל סביבתו הקרובה - את האסטרטג ליאור חורב, את מנהלת התקשורת של המפלגה, ליבי צ׳יפסטר, ואת מנהלת השטח, טלי  חייט. עובדת נוספת ירדה לחצי משרה. במפלגה טוענים שהכסף מהמוניציפאלי לא נכנס והמפלגה על סף חדלות פרעון 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.