רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 12 בספטמבר 2024

צימוקים

 

✅ הרב מיכאל עמוס המתמודד על תפקיד הרב הראשי הספרדי לקובי דהן ב-i24: "ש"ס איתי וחברי  הגוף הבוחר איתי, שלא יופתעו מי שחושב אחרת"

✅ הבחירות לרבנות הראשית | שר הדתות לשעבר ח"כ מתן כהנא למשי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "אין לי ציפיות מסמוטריץ' שמייצג רק את הציבור החרד"לי, שמהווה נישה בתוך הציבור הדת"ל. יש מספר חברים במפלגה שאמורה לייצג את הציונות הדתית, שבמקום לתמוך ברב כהנא שקיבל תמיכה של גדולי רבני הציונות הדתית, שותקים כמו דגים".

✅ שילה פריד: סמוטריץ' ניסה לבוא הכי מוכן שאפשר לבחירות לרבנות הראשית. שיתף כמה שיותר אנשים בבחירת המועמד שלו, ניסה הרבה זמן מראש וסגר דיל עם דרעי. מה בפועל? עם המועמד שנבחר הוא לא מצליח להתקדם, הבחירות נדחו והאימפקט של הוועדה הלך, דרעי לא סגור על מועמד של עצמו ולכן אין דיל משותף. פארסה

✅ 'ישראל היום': דרמה במירוץ לרבנות! הרב יעקב אריאל, יו"ר ועדת הרבנים של הציונות הדתית, מבהיר כי החלטת הוועדה שהרב מיכה הלוי אינו מועמד הציונות הדתית היא הרלוונטית ואין בה שום שינוי: ״היתה החלטת הוועדה, סיכמנו את הדברים, שלחנו מכתב לבצלאל סמוטריץ' שמסביר את ההחלטה וזהו. נכון שהדברים מורכבים אבל זו ההחלטה שלנו". אמר הרב

✅ כזכור הרב מיכה הלוי חתם שיהיה מחוייב להחלטת הוועדה, וכעת אם היה עוד ספק הרב אריאל יו"ר הוועדה מכריז בבירור שהרב מיכה אינו יכול להתמודד. סמוטריץ שמעוניין בבחירת הרב מיכה יצטרך להחליט האם הוא מורד ברבנים או נשמע להם .

✅ עמנואל שילה, עורך בשבע, רומז על תמיכה ציונית דתית צפויה ברב קלמן בר: ״סיכויי הבחירה של הרב כהנא לא מזהירים, ועל מועמדות הרב איגרא והרב הלוי מוטל צל התחייבותם שלא להתמודד מולו״

✅ הבחירות לרבנות הראשית: פלר ב'משפחה' מביא את דברי המועמד המוביל הגאון רבי משה חיים לאו: "תפקידו של הרב הוא גם להטיל שלום בין הבריות - בפרט בעת הזו, הארת פנים והאהבת שם שמיים, קיצור זמני ההמתנה ומניעת סחבת בפסקי דין, ומינוי בהול של רבני ערים ושכונות".

✅ עוד מפלר ב'משפחה': הגאון רבי משה חיים לאו מתמודד לתפקיד לאחר שפנו אליו שורה של רבני ערים, ראשי ערים, ראשי מועצות דתיות, רבני חב"ד וקהילות נוספות, שביקשוהו להתמודד על התפקיד. אביו הגרי"מ לאו פועל רבות למען הצלחתו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.