רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ המפכ"ל הורה לחקור את ההתנהלות השוטרים שעצרו את המפגינות שהניחו ביום שישי עלונים עם תמונות חטופים בבי"כ בו מתפלל ח"כ אדלשטיין בהרצליה.

✅ ח"כ יולי אדלשטיין: מגבה את הגבאים שהתלוננו על פריצה לבית הכנסת ומגבה את המשטרה. צריך לשים גבולות

✅ עמית סגל: רה"מ לשעבר נפתלי בנט מקים מערך שטח מחדש ולמעשה חוזר לפוליטיקה. בימים האחרונים החלו במטה של בנט בגיוס מחדש של "תאים רדומים".

✅ מוטי קסטל: מגעים אינטנסיביים בין סער לנתניהו על צירופו של סער לממשלה. לראשונה: נתניהו מוכן לשקול מינויו של סער לשר הביטחון. במקביל, נבחנים רעיונות נוספים שלא יחייבו את פיטורי גלנט. בסביבת נתניהו וסער מנסים לשמור על חשאיות. החשש: הפרסום עלול לטרפד את הסיכומים

✅ ווינט:  תומכים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, קראו למנדלבליט מושחת והטיחו בו בין השאר: "פושע, מה עשית לנתניהו? גרמת לכל הסבל במדינה במקום לעזור לאנשים״. היו אף כאלה שהטיחו בו: "7 באוקטובר זה הכול בגללך, הגיע הזמן שהזבל ייצא החוצה, יהודים נרצחו פה בגללך". מנדלבליט, נזכיר, הגיש את כתב האישום נגד נתניהו ב-2020

✅ ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: ״החות׳ים כבר היו צריכים לדעת שאנחנו גובים מחיר כבד על כל ניסיון לפגוע בנו. מי שזקוק לתזכורת - מוזמן לבקר בנמל חודיידה״ :

✅ סקר אולפן שישי על הבחירות בארה"ב: 58% מעדיפים את טראמפ, 25% את האריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.