רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 12 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ הלפרין ב'קול חי': גולדקנופף סיפר לח"כים ש"בוועדת חו"ב הבנתי שאם נמשיך ככה לא יהיה חוק גיוס גם בעוד שנים!" ולכן החריף את המאבק. חשף גם שפנו אליו למשרד השיכון כדי לבטל את מחיר למשתכן לחייבי גיוס - אבל הצליח למנוע זאת יחד עם יועמ"שית משרדו.

✅ עוד מהלפרין ב'קול חי': לדברי גולדקנופף "היינו בטוחים שבממשלה הזאת לא נצטרך לדבר בכלל על החוק - ואז שוב ושוב דחו אותנו. ה'שנור' החרדי חזר לפעול וגדולי ישראל נאלצים ללכת בעולם כדי להביא כספים". לדבריו, השתתף בדיון בוועדה של אדלשטיין - בשל הוראה שקיבל.

✅ 'ערוץ 7': ח"כ משה רוט מאשים את אנשי משרד הביטחון שלדבריו לא מעוניינים לפתור את משבר גיוס חרדים. "אם הם רוצים אפשר לפתור את זה היום"

✅ עקיבא ווייס בכאן 11: בכיר ביהדות התורה: נתניהו הבטיח אתמול לגולדקנופף למצוא פתרון לחוק הגיוס. אנחנו פסימיים שראש הממשלה יצליח להביא נוסח מוסכם ולהעביר חוק גיוס. משמע, מתקרבים לבחירות

✅ ש"ס עושה מאמצים לצרף את השמאלנים לממשלה - נדב אלימלך: מהנעשה היום בכנסת: ראש האופוזיציה יאיר לפיד וח״כ גדי אייזנקוט נצפו נכנסים יחד ללשכת שר הפנים ארבל בכנסת ויצאו ממנה כעבור למעלה משעה.

✅ אליטוב ב'משפחה': נתניהו בשיחות סגורות על הקולות במגזר שקוראים להחלפת הממשלה: ״מיזם ממשלת האחדות נועד להפיל את הממשלה. החרדים רק יפסידו מזה״. ביבי מאשים באותן שיחות: "תחת הכותרת 'אחדות' דורשים להוציא את בן גביר, כדי שלא יהיה רוב למחנה הלאומי. זו פיקציה". עוד הוסיף "הציבור החרדי צריך לדעת: אסור שגורמים החפצים בהפלת הממשלה יוליכו את דרעי וגפני שולל כאילו מדובר באחדות".

✅ במקום לבכות על אידישקייט השר של שש"ס בוכה על ג'ובים - נתניהו התחייב לקדם את חוק הגיוס ? | השר מלכיאלי למשי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "גם על חוק הרבנים, בדומה לחוק הגיוס, הייתה הבנה והתחייבות מלשכת נתניהו שזה יעבור, אבל ראינו שזה לא עזר. נקודת השפל של הקואליציה הזו זה שחוק הרבנים לא עבר" 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.