רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בספטמבר 2024

צימוקים

 

✅ שילה פריד: ‏הלילה בחצות יפוג המינוי של חברי מועצת הרבנות הראשית. לא רק הרבנים הראשיים, אלא כל המועצה.

✅ הראל גולדברג, יועמ"ש הרבנות הראשית במכתב למנכ"ל הרבנות הראשית לקראת פקיעת כהונת מועצת הרבנות הראשית: "החל ממחר לא ניתן להמשיך ולממש את מכלול הסמכויות המופעלות באמצעות הדרגים המקצועיים ברבנות, בשמה של הרבנות הראשית וכן לא ניתן להנפיק תעודת הכשר למוצרי מזון מיובא ולבשר מיובא". (פריינד).

✅ ארי כהן: ברקע פקיעת כהונת מועצת הרבנות הראשית - וועדת החוקה תתכנס מחר, לאשר את הארכת כהונתם של חברי המועצת, עד לתאריך ל׳ בכסלו.

✅ הבהרה: בהתייחס לפרסומים בנוגע לבחירת הרבנים הראשיים בשמו של הרב יעקב רוז'ה שליט"א. מבית הרב יעקב רוז'ה נמסר, כי הרב מאחל לכל המתמודדים הצלחה וכזקן חברי מועצת הרבנות הראשית לישראל אינו תומך באחד המועמדים על פני האחר. כל פרסום אחר בנושא חוטא לאמת.

✅ ביום שלישי ייצא רבן של ישראל מרן הגר"ד לנדו למסע חיזוק מיוחד בצרפת, מסע בזק של 48 שעות לחיזוק יהדות צרפת ולהרמת קרן התורה

✅ האדמו"ר ממודז'יץ עבר ביום שלישי שעבר צינתור במעייני הישועה והבוקר אושפז שוב לצינתור נוסף. בחסידות מתפללים לרפואתו השלימה של האדמו"ר רבי חיים שאול בן ביילא רחל לרפואה שלימה

✅ בחור חרדי התגייס לצבא ונעצר משום שהוא חרדי - י' בחור חרדי, אב לתינוק בן חודש, החליט שהוא מבטל את הליך הפטור ורץ להתגייס בגיוס הגדול של החרדים לפני כשבועיים. 
כולו נרגש, נפרד מאשתו והתינוק שבוע אחרי הברית ומההורים שלו ( כאמור, חרדים שלא ברור כמה שמחו מההחלטה שלו ( יש שיגידו אמיצה גם בקרב הציבור שלו ) ) ואז הוא מגיע לבקו"ם עובר הליך חיול ובום - לכלא. אמיתי לגמרי. החליטו להעמיד אותו לדין על השתמטות. בקיצור - עכשיו הוא בכלא הצבאי, לא יכול לראות את הבן שלו או את אישתו והנה המתנה הראשונה של הצבא למגוייסים החדשים החרדים. נעדכן בעוד התפתחויות מהסיפור ההזוי הזה בימים הקרובים.

✅ מספר דקות לאחר כניסת השבת, התרחשה הפסקת חשמל במספר גדול של רחובות בשכונת קרית הרצוג, בעקבות שריפת שנאי בחדר חשמל ברחוב אברבנאל בשכונה, בצהרי יום שישי השנאי נשרף אך התגברו על התקלה, ובכניסת השבת התרחשה הפסקת חשמל למשך כשעתיים, חברת החשמל הגיעה למקום, ותיקנה את התקלה לרווחת אלפי תושבי השכונה. (ידיעות בני  ברק)

✅ ערוץ 7: אירוע יוצא דופן התרחש ביום חמישי האחרון בסמינר 'מכון בית יעקב למורות של הרב לוין', מוסד חינוכי חרדי ידוע בירושלים. באמצע יום הלימודים נשמעה הודעה מפתיעה במערכת הכריזה מפי מנהל הסמינר, הרב ישראל לוין, שקרא לתלמידות הנועלות נעלי TOMS להסיר אותן מיד. מקור ההודעה הדרמטית היה בדיקה שערכה אחת התלמידות במעבדת שעטנז. הבדיקה העלתה חשש כי דגם מסוים של נעלי TOMS, בעל סוליית קש, עשוי להכיל שעטנז - תערובת של צמר ופשתן האסורה על פי ההלכה היהודית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.