רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ יוחאי דנינו: כמה נמוך עוד אפשר? גנץ פרסם סרטון תמיכה בהחלטת היועמ"שית לרדוף את נשות האברכים וילדיהם הפעוטות. לשם התפאורה השתמש גנץ ב... נרתיק הטלית והתפילין שלו.

✅ מרדכי הלפרין: יהדות התורה תקיים ישיבת סיעה ביום רביעי הקרוב, בשעה 11:00 בכנסת, כדי לבחון את דרכי הפעולה מול גזירת המעונות

✅ עקיבא ווייס: לפי הערכות מספר הנפגעים מהחלטת הפסקת סבסוד המעונות לילדי האברכים, 18 עד 26 - 6700 משפחות 

✅ חסידי בויאן מפסיקים את המנוי ל'המודיע' בגלל מה שכתבו על אלעד

✅ מנחם קולדצקי: גורמים בדגל התורה נערכים למפות את שטחי ההקצאות של חסידות ויז'ניץ בערים בשליטתם ובחינתם מחדש. במודיעין עילית למשל מספרים על שטחים חסרי פרופורציה שיש לחסידות עבור תלמידים שאינם מתגוררים בעיר.

✅ ש"ס מצטרפת למאבק בעד הערבים נגד היהודים - שירית אביטן: השר ארבל במהלך הסקירה הבטחונית לאלוף טולדנו: "הממשלה כולה רואה בדאגה רבה את הלינץ׳ שביצעו נערי גבעות בארבעת הנשים מרהט בשבת האחרונה. זה לא אנושי לא יהודי ופוגע קודם כל בהתיישבות ביו״ש. אני מצפה שגם צה״ל יקח חלק בתחקור התקרית החמורה".

✅ אמיר אטינגר: יריב לוין מאיים להחרים את השופט עמית אם יבחר לנשיא מתוקף צו של בג״צ שעשוי לצאת ולחייב הצבעה על בחירת נשיא לעליון. ‏לוין לא יפגש איתו כל שבוע כפי שנהוג, לא יעשה איתו מינויים ועוד. עמדת לוין - אם בג״צ עובד  בצווים, אז שיוציא לו צו לכל פעולה כדי שיעבוד עם הנשיא שיבחר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.