רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ השר מאיר פרוש: "הייעוץ המשפטי חושף את האמת - לא צרכי הצבא מעניינים אותם, אלא אך ורק רדיפה אובססיבית נגד עולם התורה והמשפחה החרדית. מערכת המשפט גוררת ילדים קטנים לקרב פוליטי ופועלת להרעבתם, אין להם גבולות"

✅ יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ אייכלר אצל משי וגדלוביץ בקול ברמה: אין לגזירה הזו קשר לנושא הגיוס, זה פשוט פשע שנאה נגד לומדי התורה. הם לא רוצים אותנו, לא רק בצבא, אלא בכלל. אם היו יכולים לעשות מס גולגולת, גם את זה הם היו עושים.

✅ דרמה בישיבת ממשלה: ‏השר סמוטריץ' צעק בישיבת הממשלה על המשנה ליועמ"שית לימון: "אני לא מכיר אברך אחד שבגלל ההחלטה המטומטמת שלכם, יעזוב הכל ויחזור להיות בייביסיטר. 
אתם מחריבים את הכלכלה. נשים לא ייצאו לעבוד. החברה החרדית עוברת שינוי. אתם מחריבים מאמצים של 15 שנה, ואפילו לא טורחים לדבר עם שר האוצר. 
דופק על השולחן וממשיך: "מי אתם בכלל? דיון אחד מקצועי לא עשיתם! חבורה של אנשים יהירים! חבורת מטומטמים! נזרוק את המכתב שלכם לפח האשפה של ההיסטוריה! מחריבי המדינה". (שירית אביטן כהן)

✅ השר בן גביר לאדמקר וישראל כהן ב׳עוד מבן גביר לאדמקר וישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ״כבר לפני שנה אמרתי ומאז אמרתי שלושים פעם לראש הממשלה, בוא נפטר את היועצת המשפטית. כל דבר טוב היא עוצרת. היא פוליטית. אני מאוד מקווה שנתניהו יעשה את זה״.

✅ מיכאל שמש על ההחלטה האנטישמית: מדובר ללא ספק במכה הקשה ביותר לכיס למשפחות של אברכים חרדים צעירים. מדובר על משפחות שנשענות על משכורת אחת וגם היא בד"כ דלה ביותר.

✅ סיעת ש"ס על הפסקת סבסוד המעונות: בריונות משפטית אכזרית והתעמרות בילדים חסרי ישע. אות קין מחפיר על מצחה של מערכת משפטית. נבחן את הכלים המשפטיים כדי לבטל את ההחלטה השערורייתית. 

✅ בכיר ביהדות התורה לאבי מוסקוב על ביטול הסבסוד: זה מבחן אמיתי של נתניהו. זה לא פסקת בג"ץ, זו החלטה ופרשנות של היועמ"שית שלו שייתכן ורצונה לקרב את נפילת הממשלה. אם נתניהו לא יגיב, זה אכן יקרב את הנפילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.