רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 7 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ טוכפלד ב'ישראל היום': יש בתוך הסיעות החרדיות גורמים שמנסים לחבר את יהדות התורה וש"ס עם המחנה השני, מתוך תפיסה שהליכה עם השמאל תוריד את גובה הלהבות נגד הציבור החרדי.

✅ עוד מטוכפלד: בעוד אנשי מחנה הימין שמחוץ לליכוד- בנט, ליברמן וסער- מתכתשים על המקום הראשון ועל סדר הרשימה, פועלת איילת שקד להביא בפעם הבאה גם את החרדים, שנשארו בחוץ בממשלת בנט לפיד.

✅ אלמוג בוקר 'ערוץ 13' על התיעוד המקומם שנחשף אמש ב'זמן אמת': משהו רע קורה לחברי האופוזיציה בערד. אחרי שחברת המועצה מערד ביתנו דיאנה גיטיס זרקה חפץ על חבר המועצה החרדי שמחה ברוידא, חבר המועצה דודו אוחנונה מיש עתיד  קרא לאנשי זק"א שהתנדבו בזיהוי חללי הטבח בשבעה באוקטובר "משחקים בשקיות", זאת לאחר שסגר"ע משה קבס יו"ר זק"א בערד שיבח את מסירותם במחנה שורה. בושה!

✅ בדרך לפוליטיקה? ‏אליהו יוסיאן בגלי ישראל: "הצבעתי לבן גביר. אם 'עוצמה יהודית' תציע לי הצעה טובה ומבורכת - בהחלט אני נכנס לפוליטיקה. אבל לא בכל מחיר, אני לא מחברי הכנסת שבשביל כיסא מוכן להכל"

✅ ורטר ב'הארץ': המערכת הפוליטית כולה מתנהלת על פי הנחת העבודה לפיה הכנסת תפוזר לאחר שובה מפגרת הקיץ. ההערכה הזו רווחת גם בלשכת רה"מ. (ס)

✅ בית משפט השלום בבת ים קבע שעיתונאי הארץ גדעון לוי שיקר כשפרסם: "הייתי כמה פעמים בחומש וראיתי פלסטיני שאנשי חומש תלו אותו על עץ ושרפו לו את הרגליים". נקבע כי לוי לא ראה את האירוע, אלא שמע סיפור מנער פלסטיני וכי הראיות שהוצגו לא תומכות בגרסתו. התביעה נגדו נדחתה בגלל שלשון הרע שפרסם לא יוחסה לאדם ספציפי

✅ נחום ברנע חושף ב׳ידיעות׳: לאחר שראש אמ״ן אהרון חליוה הודיע על התפטרותו, הרמטכ״ל הלוי החליט למנות במקומו לתפקיד את שלומי בינדר. בימים האחרונים נחשף: בינדר היה מעורב גם בקונספציה שקדמה לאסון הגדול וגם מעורב בכאוס ביום המלחמה הראשון. לאחר שהתברר כמה בינדר בבעיה, חליוה התבקש לדחות את הפרישה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.