רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 4 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ חדשות 13: מהפכה בחינוך הממלכתי חרדי. בימים אלה מתקיימים מגעים להקמת רשת חינוך חסידית שבה ילמדו לימודי ליבה בפיקוח משרד החינוך. מדובר בעשרות בתי ספר שיוקמו בהתחלה בפריפריה ובהם ילמדו יותר מ-10,000 תלמידים .

✅ ׳כלכליסט׳: החרדים מקדמים דיור בדרום - הותמ״ל אישרה אתמול עוד תוכנית שתותאם לאוכלוסייה החרדית בקריית גת. זו מצטרפת להקמתן של הערים כסיף, תילה ושפיר.

✅ מיכאל בן ארי:
מכה אנושה לערפדי הפרקליטות.
בית המשפט גלגל את הבקשה לצו פרסום, בפרשת הלוחמים העצורים.
מותר לדבר ולפרסם על הפרשה, אסור לפרסם את שמות העצורים ואת פרטי האירוע.
נציג הפרקליטות משתגע, ודורש לדחות את ההחלטה עד יום שני.

✅ בית משפט השלום בירושלים קבע במסגרת הסכם פשרה כי המשטרה תפצה את ידידיה אפשטיין ב-10,000₪ לאחר שלפני שנה ארגן  אפשטיין מפגן של הפנת דגלי ישראל בשכר שכם בירושלים במהלכו הוא נעצר, נחקר בתחנת המשטרה והושאר בה למשך לילה כאשר הוא ישן על ספסל בתחנה, והובל לבית המשפט אזוק בידיו ורגליו. (הפרגוד)

✅ שנאת השמאל את היהודי - גדעון לוי מעיתון הארץ: ״נהרגו בעזה 17 אלף תינוקות ובישראל מצפים שהעולם יסתכל על תינוק יהודי אחד בשם כפיר ביבס״

✅ בית המשפט העליון דחה בהיעדר עילה להתערבות שיפוטית, עתירה של אם לחייל שנפל בקרב בעזה נגד משרד הביטחון, שביקשה כי על המצבה לא ייכתב שמו של אביו שהתנכר אליו לטענתם כבר משנותיו הראשונות, ועד מועד נפילתו בקרב. פסק הדין נכתב על ידי השופטים כבוב, סולברג ווילנר

✅ היועמ"שית בהרב מיארה ביקשה מהוועדה למינוי המפכל ארכה נוספת להעברת חוות דעת על ניצב פלד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.